Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan I kloge hoveder fortælle mig hvad en hjemmeside til mit firma kommer til at koste? Se detaljer i indlægget

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jan 06
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 03:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi folks..

Jeg skal bruge en hjemmeside lidt ala www.podio.com.

Det bliver en meget avanceret hjemmeside, da den skal indeholde sociale brugere, altså folk skal kunne oprette en bruger, skrive med hinanden osv. Desuden skal den kunne gennemføre betalinger, rigtig mange betalinger, da pengene bliver flydende på hjemmeside. Sidst men ikke mindst, skal den være rigtig professionel i design og funktionalitet.

Jeg ved det er meget svært at sætte en nøjagtig pris på, men kan folk fortælle mig hvad det cirka vil koste? Jeg skal bruge beløbet til min forretningsplan.

Taler vi 50, 100, eller 300.000?

Jeg taler ikke om løbende lønninger til designere, grafikere og programmøre, men engangsprisen for at etablere et fuldt funktionsdygtigt site.

Mvh

Investoren

Fra Søborg
Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 07:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm det er altid svært når der er nogen der siger jeg vil gerne have noget ala xxx. Men for mig at se ligner det at podio er et system der både fungere som CRM, Regnskab, Projektplanlægning, mf. Hver af disse ting kan hurtigt koste 100k. Kender mange virksomheder hvor de hurtigt betaler 100k for et regnskabssystem, når det er bygget af moduler, så vi er klart i den høje ende. 300k er mere realistisk end 50k og jeg kunne sagtens forestille mig at podio.com har kostet 3+ mio kr. hvis det rent faktisk har alt den funktionalitet som der de påstår. Skal det gøres ordenligt er det et kæmpe job. Misforstå mig ikke vi ville sagtens kunne bygge det. Vi har rigtige IT ingeniører fra DTU i SmallRed og de er jo uddannede til netop sådan nogle ting men man skal være i den tungere ende af startups. Hvis du vil kan vi hjælpe dig med en kravspecifikation mod betaling men skulle du ende med at købe det hos os bag efter så giver vi dig gerne denne gratis. Med en god kravspecifikation giver vi dig gerne et rigtigt bud bagefter. Skriv gerne på asger@smallred.net.

Prøv en gratis personlighedstest på coreprofile.com

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)