Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Seriøs Kritik af MLM afsnit 1 §1

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra DK - UK - USA
Tilmeldt 3. Dec 05
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære venner
Som et modstykke til den debat der er reserveret MLM-fanatikerne og Anti-MLM´erne synes jeg vi har brug for denne tråd reserveret til MIG SELV.
 
På samme måde som i den ovenfor refererede debattråd, og den nedenfor refererede debattråd vil jeg tillade mig på forhånd at bede ALLE AKTIVE DEBATØRER om at holde sig væk.
 
Når jeg har tid til at "debatere" i dette mere end fortrinelige forum vil jeg træde ned ad himmelstigen og højne min røst ud over dannevangs grønne græsgange hér.
 
Når jeg nu med mine efterhånden gamle og krogede fingre har fået fjerpennen i hånden da tillad mig at spørge: "Har I nogensinde tænkte over hvem den største og mest berømte MLM person på Jorden nogensinde har været ?
 
Tillad mig at give svaret hér om ikke I allerede har regnet det ud:
 
Det var min Søn, Jesus !
 
Ja, aldrig, aldrig skulle jeg have lokket ham til at deltage i så syndelige pyramidespil, se nu bare hvad der er sket ... Muslimerne har taget ideen op og haler nu ind på vores domæne ...
 
Gid at min Søn dog bare var blevet en ganske helt almindelig "lokumsrenser" eller "klemme-samler" ...
 
Kærlig hilsen
 
Gud

Forandre dit vand - Forandre dit liv!

http://helsevand.eu 

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 07-12-2005 08:46:11 Forfatter:TalkFusion.biz Kære venner
Som et modstykke til den debat der er reserveret MLM-fanatikerne og Anti-MLM´erne synes jeg vi har brug for denne tråd reserveret til MIG SELV.


På samme måde som i den ovenfor refererede debattråd, og den nedenfor refererede debattråd vil jeg tillade mig på forhånd at bede ALLE AKTIVE DEBATØRER om at holde sig væk.


Når jeg har tid til at ''debatere'' i dette mere end fortrinelige forum vil jeg træde ned ad himmelstigen og højne min røst ud over dannevangs grønne græsgange hér.


Når jeg nu med mine efterhånden gamle og krogede fingre har fået fjerpennen i hånden da tillad mig at spørge: ''Har I nogensinde tænkte over hvem den største og mest berømte MLM person på Jorden nogensinde har været ?


Tillad mig at give svaret hér om ikke I allerede har regnet det ud:


Det var min Søn, Jesus !


Ja, aldrig, aldrig skulle jeg have lokket ham til at deltage i så syndelige pyramidespil, se nu bare hvad der er sket ... Muslimerne har taget ideen op og haler nu ind på vores domæne ...


Gid at min Søn dog bare var blevet en ganske helt almindelig ''lokumsrenser'' eller ''klemme-samler'' ...


Kærlig hilsen


Gud


 

Det hører vidst under kategorien "God værkstedshumor" ;-)

 

 

Lasse Burholt

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)