Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny hjemmeside

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Få farver på siden og banner børn og leg gerne et par stykker babyting det er jo det siden omhandler .

Billederne 

Giv dem titler og tags derved en chance for de findes i google billedet søgning

Titlerne 

overskrift h1 inddel  teksterne i underoverskrifter h2 h3 h4 det gør siden mere overskuelig og mere søgevenlige .

kontaktsiden 

Lav en kontaktformular derved lettere at kontakte dig 

Links struktur

hver gange et kerne ord skrives  linker du du til den side og starter med h1 omkring dette kerne ord dette vil fungere som en ordbog eller som en wiki side som på amino.dk derved en god grund viden om alle ord på din side , der gør siden bliver mere søgevenlige

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Der mangler noget padding i nogle af teksterne. Eksempelvis under profil.

Du har rigtigt mange title tags der bare hedder "Legesager". Det er ens indhold i title tags - og det er Google ikke vild med. Jeg kan klart anbefale at få lavet noget søgemaskineoptimering /SEO

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes faktisk det er en fin side, hvis den havde været til en baby fotograf. Jeg kommer til at tænke på en baby fotograf. 

Ligesom andre allerede har sagt så synes jeg, at du skal udskifte de meget mørke farver. Jeg kunne forestille mig, at der var nogle flere farver. Mange flere. 

Jeg fandt en ret fin baby hjemmeside: http://www.legeakademiet.dk/pl/Babyleget%C3%B8j_151.aspx .. Her kan du se de mange fine farver, som gør det mere behageligt at være på siden, når den nu omhandler babyer. 

Baby billeder der sidder med legetøj, smiler.. Er glade i det hele taget, er win - i forhold til nye mødre der skal have noget legetøj til deres lille nye putte :-) 

Håber du kan bruge det til noget. 

Fra København
Tilmeldt 4. Nov 11
Indlæg ialt: 27
Fra  Tandblegning Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes lige som de andre, at du måske skulle vælge et mere lyst tema til din webshop. Synes også at der er lidt for meget "tom plads" på siden. Din produktbeskrivelses sider spiller meget godt. Måske skulle du lave noget lidt mere indbydende køb-knapper?

Træt af gule tænder? Køb din tandblegning hos os og få flotte hvide tænder!

Fra Randers
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 217
Fra  LindFoto.dk Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er lidt i tvivl med det sorte. Kan godt se du nok forsøger at lave det lidt mere stilfuldt - men jeg tror der er for meget sort - tror ikke du fanger kvinderne.

Synes det er fint nok med infosiden om hængekøjeprojektet - som man bliver "tvunget" til at se - men den er for tung. Der skal være et billede eller 2 fra "amazonas" - og så lidt mindre tekst.

Der sker et eller andet mærkeligt med mange af billederne. Når jeg klikker på en bestemt vare - og så derefter vil klikke på billedet for at se det større - så kommer der en kopi i stedet - altså 2 ens ved siden af hinanden.

Endelig tænker jeg at bamsebillederne skal være lige store. - det ser ikke fikst ud.
Hvis det er for at vise det faktiske størrelsesforhold skal billederne være helt fritlagte.

Put et legetøjsbilleder på alle tekstsiderne - det liver op - og kan skabe mere opmærksomhed om nogle udvalgte ting.

Fra Fjerritslev
Tilmeldt 3. Nov 11
Indlæg ialt: 40
Fra  Legesager Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen alle sammen

Nu har jeg prøvet at ændre forsiden og har sat billeder ind under alle tekster og ændret købsknappen. Det tager lidt længere tid med alt det søgeoptimering men så ved jeg hvad jeg skal lave i weekenden.

Tak for hjælpen alle sammen!!!!

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Legesager:

Hej igen alle sammen

Nu har jeg prøvet at ændre forsiden og har sat billeder ind under alle tekster og ændret købsknappen. Det tager lidt længere tid med alt det søgeoptimering men så ved jeg hvad jeg skal lave i weekenden.

Tak for hjælpen alle sammen!!!!

Yes

Skriv gerne, når/hvis du eventuelt ønsker feedback igen på siden.

Held og lykke med det, og go' weekend.

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Hello,
Here is the video feedback I made you:
Side 2 ud af 2 (18 indlæg)