Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Site for offentlig tilgængelige selskabsregnskaber

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Dec 05
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vil bare gøre opmærksom på hjemmesiden http://www.metal-supply.dk/welcome.introduction.do  - det er en virkelig god hjemmeside for alle med interesse i industriel metal forarbejdning. De udsender dagligt et nyhedsbrev med brancherelevante topics.
 
Der findes en tilsvarende side for "træfolk"  www.wood-supply.dk
 
For øvrigt: der findes en site der viser alle dansk registrerede virksomheders offentlige regnskaber herunder "kob rating" og RKI m.m - er der nogen der ved hvad den side hedder, og hvad det koster at være medlem på denne site. Sitet er givetvis kanongod i markedsføringsøjemed, da det samtidige fremgår af de givne oplysninger, hvem der varetager hvad i den pågældende virksomhed, - og enkelte nøgletal såsom soliditetsgrad, etc. er også nævnt.
 
Håber der er en der kan hjælpe
 
Mvh.
Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 05
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 00:40
Hvor mange stjerner giver du? :

For øvrigt: der findes en site der viser alle dansk registrerede virksomheders offentlige regnskaber herunder ''kob rating'' og RKI m.m - er der nogen der ved hvad den side hedder, og hvad det koster at være medlem på denne site. Sitet er givetvis kanongod i markedsføringsøjemed, da det samtidige fremgår af de givne oplysninger, hvem der varetager hvad i den pågældende virksomhed, - og enkelte nøgletal såsom soliditetsgrad, etc. er også nævnt.

Håber der er en der kan hjælpe
Mvh.

Hej Frost
 
Undskyld det sene svar. Jeg er også ny her i forummet. Jeg bruger CVR-registeret når jeg søger information [ref: http://www.cvr.dk/Site/Forms/CMS/DisplayPage.aspx?pageid=0], og det fungerer fint med at hente offentlige regnskaber....
 
God vind. :-)
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 01:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 
Der er vist ingen tvivl om, at det du efterspørger er KOBs "Web-Direct".
 
Priserne svinger meget, men det er dyrt!
 
Der er også andre leverandører. D&B har f.eks. noget tilsvarende.
 
 
Mvh
 
Jens Lund
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)