Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi har mistet et ungt AMINO medlem. Hvil i fred!

Side 8 ud af 9 (82 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var dog en trist nyhed. Kendte ham ikke, men stødte da på nogle gode indlæg fra ham af og til. Tak for din hjælpsomme tid herinde, Frederik og hvil i fred. Mange tanker herfra til de efterladte.

Michael

Fra Vanløse
Tilmeldt 18. Sep 11
Indlæg ialt: 123
Fra  DIPOsitive Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var sgu ingen alder! Det er simpelthen forfærdeligt. Hvil i fred Frederik.

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 909
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Så ungt et menneske Sad

Et Lys for Frederik...og mine Tanker til hans pårørende...

 

/ Pia

 

Fra Randers
Tilmeldt 7. Dec 06
Indlæg ialt: 353
Fra  AT Media Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor er det trist og uretfærdig at sådan et ung menneske, der allerede har rørt så mange andre mennesker, er gået bort i så ung en alder Crying

Mine tanker går til venner og familie, må de finde styrken til at igennem denne svære periode...

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Rune Gjersvik:

Rune Gjersvik:


Inden længe vil jeg linke denne tråd inde på hans Facebook profil, så hans venner og især familie kan læse tankerne herfra, og se at han var vellidt og respekteret af os.

Nå, det er der allerede én der har gjort for nogle timer siden.

Mvh. Rune.

Ligesom dig, så synes jeg, at Frederiks venner og familie skulle se, at han også var vellidt her på amino, og at mange også gav ham et sidste farvel herinde. Så derfor valgte jeg at linke - undskyld :-)

Hvil i fred Frederik.

Handel med varepartier via Trademen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender ikke Frederik personligt, men dert jeg har hørt fra i andre der kender og omtaler ham, lød han til at være en sympatisk fyr med masser af gang i.

Mine tanker går til dem der kendte ham herinde samt hans familie og venner.

22 år er ikke en alder at skulle forlade denne jord!

Et headsup til os selv om at vi skal passe på hinanden!

Hvil i fred 

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Borup Nielsen:

Ligesom dig, så synes jeg, at Frederiks venner og familie skulle se, at han også var vellidt her på amino, og at mange også gav ham et sidste farvel herinde. Så derfor valgte jeg at linke - undskyld :-)

Hvil i fred Frederik.

Der er ikke noget at undskylde, det var en god idé, og godt at du gjorde det :)

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er da rigtig sørgeligt at læse, han stod som en venlig og meget hjælpsom ung mand med mange idéer.
Mine tanker går til familien / venner i den svære sorg ...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Det har taget mig et døgns tid egentlig at få skrevet denne besked, da det er så svært at vide hvad man skal skrive. Intet man kan sige kan gøre smerten og sorgen for de efterladte mindre, og alligevel vil man jo gerne vise at der er nogen, selvom det måske er en fremmed, der tænker på dem i denne situation.

For år tilbage var jeg selv med til begravelsen for en gammel ven og klassekammerat, som jeg havde kendt det meste af livet. Han nåede at blive 18. Jeg husker den store sorg hos alle der havde kendt ham, og selvfølgelig i særdeleshed hos hans familie. Og jeg sender stadig ofte både ham og hans familie en kærlig tanke, her næsten ti år efter, så han er ikke glemt!

Jeg tror den største ære vi kan gøre dem, er at mindes dem med glæde, og for alle de gode ting de trods alt nåede at gøre, på trods af at de blev taget væk for tidligt. Jeg kendte ikke selv Frederik personligt, men har jo set ham skrive meget herinde, og han slog mig altid som værende et fantastisk positivt og hjælpsomt menneske, der havde overskud til andre.

Dertil kommer at vi kan ære dem ved virkelig at værdsætte livet, leve det til fulde, og huske hvad det egentlig handler om og hvad der er det vigtige. Ikke at bruge energi på små petitesser og at huske altid at være noget godt for os selv og hinanden.

Min største sympati og medfølelse til Frederiks familie og venner, må I finde styrken til at komme gennem dette!

 

De kærligste tanker og hilsener

Amaris 

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 08:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

  Livet er bare drøn uretfærdigt indimellem!

Jeg kender heller ikke Frederik personligt, men som en med-amino. Og jeg syntes også derfor at det er en stor gestus at Martin har bestilt en buket blomster på Amino's og derved os allesammens vejne.

Hvil i fred Frederik og stor medfølelse herfra til din familie og nære venner.

- Jeg tør dårligt nok at spørge, men er der nogen der ved hvad der skete med ham?
EDIT: Sygdom fandt jeg ud af...

/Jesper

Side 8 ud af 9 (82 indlæg)