Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside i flash eller html ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Dec 05
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa Amino.
Jeg er ny her på forumet.
 
 
Ved i hvor jeg kan få lavet en hjemmeside med et shopmodul i enten Flash eller HTLM. Det skal være proffessionelt. Og gerne ligne disse to følgene sider design og shopmæssigt. (Det er forrsten også knallert/scooter dele jeg skal sælge)
 
 
Hvis i kender nogle der evt. kan gøre det billigt må i meget gerne henvise med navn, mail, mobil eller web.
 
På forhånd tak
Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 12/7/2005 1:08:48 PM
Forfatter:Kasper Andersen
Ved i hvor jeg kan få lavet en hjemmeside med et shopmodul i enten Flash eller HTLM. Det skal være proffessionelt. Og gerne ligne disse to følgene sider design og shopmæssigt. (Det er forrsten også knallert/scooter dele jeg skal sælge)



Kig eventuelt på:

http://www.scannet.dk/order.asp?type=webshop&shoptype=Standard

Eller

http://www.moskjaer.dk/produkter/webshop

Scannet kender jeg ikke noget til.. Moskjæer er en god bekendt og deres kører på osCommerce. Er du ikke helt inde i hvad der kræves for at køre den slags, så kan jeg anbefale at tage fat i Moskjær, da han/de plejer at være flinke og rare til at hjælpe med den slags.

Generelt skal du være opmærksom på at der findes millioner af underlige shopsystemer, der alle er "verdens bedste". Lav derfor allerede fra starten en detaljeret liste over ting du vil have din shop til at kunne og brug den som udgangspunkt når du kontakter udbydere af shopløsninger.

Hvis dit udgangspunkt er: "Den skal bare kunne nogenlunde det samme som denne her (indsæt link)", så er du næsten 100% sikker på at du bliver snydt eller får købt en løsning der kan en masse ting du aldrig nogensinde vil få brugt.

Held og lykke med jagten (www.google.dk kan anbefales).
Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 12/7/2005 2:25:39 PM Forfatter: Oscar Eg Gensmann
...Moskjæer er en god bekendt og deres kører på osCommerce. Er du ikke helt inde i hvad der kræves for at køre den slags, så kan jeg anbefale at tage fat i Moskjær, da han/de plejer at være flinke og rare til at hjælpe med den slags. ...
 
Tak for roserne, Oscar.
Ja, vi vil gerne hjælpe dig med en løsning, hvis det kunne have interesse. Vi kan også tilpasse den mht. layout og funktionalitet, så det passer til dit behov.

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Fra Skive
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 262
Fra  Dynamic-it web & hjemmesider Granitbutikken salg af granit og granitskærver Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper og velkommen til Amino

Jeg vil anbefale dig at få lavet en shopløsning, i HTML frem for FLASH, af hensyn til søgemaskinerne. Så er det for så vidt ligegyldigt hvilket serverside sprog der anvendes. Bare der leveres HTML til brugeren  af siden.
 
Ja der findes et hav af forskellige shopløsninger, hvis du har en idé om hvad du gerne vil have af funktionalitet, er det nemmere at sammenligne priserne. Nogle af systemerne er meget billige og andre noget dyrere, men igen skal du være sikker på hvad du får for pengene. Kan godt være at den løsning der ser dyr ud i starten faktisk ender med at blive den billigste løsning. (Hvor meget support/tilretning, er der med i selve løsningen.) Et råd kan være at kigge på nogle af firmaets referencer, og se hvilke løsninger de har lavet for andre firmaer.
 
Tilmeldt 11. Dec 05
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Jeg vil give Jacob ret.
Så hvis det er fordi du søger animation og lyd fra Flash, så nøjes med en lækker top i flash eller et mindre banner.
;-)

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 08:19
Hvor mange stjerner giver du? :
  De shops jeg har været med til at designe har kørt været baseret på HTML/Java eller PhP (serverside). Flash er et format der mest benyttes til multimedie baserede hjemmesider - også selvom mange i dag laver småting, så som knapper, via Flash - hvilket jeg syntes er ret overkill når det kunne være løst med 3 linier javascript.
 
  Men det er ikke umuligt at lave det via Flash, men jeg vil ikke anbefale det. Det letteste, hvis den ikke skal være specialdesignet, vil i dit tilfælde nok være at købe en "shop-i-en-kasse"-løsning fra en af de store hosting-leverandører.
 
/Jesper
www.MediaMouse.dk    jesper snabelA mediamouse.dk
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)