Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Martin Thorborg og debattråden "Jeg har 100.000 til overs hver måned"

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Anders C:
Jamen hvorfor venter Martin T så ikke med at lukke den til han har haft tid til at sætte dig ind i tingene ?

Martins "hus", Martins regler. Det har fungeret hidtil, så der er ingen grund til at ændre på det.

Jeg ser ingen censur, da alle indlæggene stadig er der, men man har blot lukket en tråd der var kørt af sporet. Det var den rigtige beslutning, og jeg håber at Martins date gik godt :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

igang:

Martins "hus", Martins regler. Det har fungeret hidtil, så der er ingen grund til at ændre på det.

 

Og er der nogle der ønsker debatten åben igen, er del vel kun at skrive til Thorborg, med de rette argumenter ?

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

@Anders C.

Ifølge et af dine indlæg i den tråd mente du selve at tråden var løbet af sporet, du var ligeledes skuffet over tonen, og det kan jeg godt forstå.

Hvad jeg ikke forstår at du forsættet en ny tråd i en kedelig tone. Jeg forstår godt at Martin Thorborg valgte at låse den tråd. Jeg (som moderator), og Martin selv havde været ude og gøre opmærksom på at det gik skævt med tråden.

Martin har bare brugt sin måde at fortælle at tråden var nået ud på et sidespor hvor der bare blev kastet med mudder, og han har sin fulde ret til at låse tråden, hvis han ønsker det. Vi er kun gæster/medlemmer i Amino´ s forum, og vi skal selvfølgelig opfører os ordentligt, og det gælder osse for dig.

Som en advarsel til dem der ikke tager det seriøst, kan jeg fortælle at, hvis denne tråd forsætter med mudderkastning, så uddeler jeg pauser til div. og låser tråden hvis det forsætter, for det er ikke acceptabelt her.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Johnny Nielsen:
Og er der nogle der ønsker debatten åben igen, er del vel kun at skrive til Thorborg, med de rette argumenter ?

Det er jeg sikker på. Jeg kan ikke lige finde argumenterne, men er der andre der kan, er jeg sikker på at han kan overbevises.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 685
Fra  Partnerdesign.dk Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

AngryBird:
Du får åbenbart ikke særlig meget Anders Wink


Hvad har det med noget at gøre? Smile 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hej Anders

Jamen så melder jeg mig da lige på banen.
Jeg og mine moderator kolleger, prøver at holde fornuftigt styr på Amino og det går ganske fint.
Nogle gange løber debatter af sporet og der prøver vi at få den styret ind på noget konstruktivt.
Den debat jeg stoppede, løb af sporet fra starten af og Rune og jeg forsøgte at får den tilbage igen.

Da jeg var ved at gøre mig klar til en aften med min kone, kan jeg se at debatten var kørt helt der ud, hvor der kommer klager ind fra højre og venstre og da jeg i forvejen havde set hvor det bar hen ad, så lukkede jeg debatten.

Havde jeg haft mere tid, havde jeg muligvis lagt lidt arbejde i at rette ind, i stedet for at lukke den.
Men jeg havde travlt og mine med-moderatorer sov vel sødeligt, da kl. var næsten 24 dansk tid (Jeg sidder i Florida og var derfor på vej til en hyggelig aften).

Havde jeg ikke lukket den, så var jeg stået op til ragnarok, med x antalt Amino'er der ville have slettet deres konti, smidt den ene eller anden ud. Med andre ord 3-4 timers oprydning, for sådan er det at drive et forum. Hvis du ikke tager ting i opløbet, så eksploderer det.

Jeg kan faktisk fortælle, at nogle få gange har jeg brugt 7-8 dage på at rydde op fuld tid, hvis ting er gået amok.

Så nej, det har ikke noget med jantelov, dovenskab eller censur at gøre, vi har bare ikke ressourcerne til at have folk på arbejde 24 timer i døgnet og det håber jeg du forstår.

De bedste hilsner

Martin

 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Kroer :

AngryBird:
Du får åbenbart ikke særlig meget Anders Wink


Hvad har det med noget at gøre? Smile 

Som Carl mar så pænt siger "Pikken er gud men fissen har magten" - Så en date er vel på sin plads :)

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46529
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Et hvert forum skal og må ha moderatorer ellers kører det skævt. Debatten i den lukkede tråd kan der da ikke være mange der ikke mener var kørt skævt. Uanset hvordan man vender og drejer det, så er sådan et forum et rum - i princippet privatejet - og nogen skal kunne lukke tråde - hvilket jeg synes moderatorerne herinde gør med stor dygtighed og pli TAK

Enjoy

vh John

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nogle gange bedste man tager en dyb indånding før man poster et indlæg og nu har jo lovet , så du kunne jo bare vente et par dage vis blev åbennet igen , det er jo lørdag aften lad os nyde den dag.

Grunden lukket mange klager så simpelt er det og reglerne er det lukkes vis kommer mange klager da der er meget mudderkastning , vis mudderkastning ikke er så hård og ikke korrekt lukket åbnenes  den igen.

God lørdag og jeg Håber MARTIN Thorborg og alle andre amino.dk  bruger  også selv tråd starter at de  får en god hyggelige lørdag aften Smile 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Jeg tror, at de fleste danskere mener, at Danmark er verdens navle, og at de derved heller ikke kan overskue, at der er andre tidszoner i denne verden.

Det er med andre ord vanskeligt at forstå, at du ikke bor i Æggeslevmagle og nok ikke ser Godmorgen Danmark (eller hvad det aktuelt hedder).

Hilsen, Robert

Thailand

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)