Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

lav af dating side

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Apr 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 04:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, nu er det her , ved godt det har været oppe før, men har en god ide, så vil prøve at få det ud i livet helelr det en at lage den går til spille :-), har kontakt, til nolge i india, der kan lave en til mig, biller der nede på grun af de goder priser, da det er en fritids beskeftelse, og så er det kun godt vis det bliver et stor hit, har læst nolge tidliger inlæg, men har bru for lidt hjælp, har ikke så meget tjek på området, så ville høre her, hvad skal jeg  tænke på sån med hjemeside, alser er der noget bestem, jeg skal tænke på når den bliver lavet i indian   den bliver programret i PHP, men hvad kan jeg gøre for at hvere mer ruset, , har ikke så meget tjek på det, det skal bare være en alm. dating side, men jeg har så en unik ide, syns jeg selv, som gør den skiler sig fra mængten, men  er der nogle der har nogle gode, råd, til hvad jeg skal bed om der skal lavet, og om man kan gør noget for at sikre sig det der bliver lavet er ordlig, har gjort sårn betaling bliver i trin vis, men har i nolge råd så send lige en pm ok :-)
Tilmeldt 23. Aug 06
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa


Hvis du ikke kender noget til programmering, vil jeg nok foreslå dig at finde et dansk firma som kan være din højrehånd og tjekke deres arbejde. Godt nok vil det koste dig nogle penge, men du er bedre sikret mod at få et produkt, som er fejlfrit og et som kan bygges vidre på senere.

God weekend :)

Vh. Torben

Tilmeldt 22. Apr 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 02:14
Hvor mange stjerner giver du? :
ok tak for svaret,  har kunne læse lidt, her på siden , at man skal havde det meget stretm skrevet ned prasis hvad der skal laves, er her nolge der kender en der kan det, er det , det der heder en   system arkitekt eller hvad, har bru for en der kan  udformolere det jeg vil ha, vis det giver nogen mening :-)

men skriv lige vis nogen kender en :-)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 02:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa

Jeg vil godt melde mig som den "højre hånd" som Torben foreslog, jeg slår mine daglige folder som projektleder i min egen virksomhed og har før været projektleder for udlændinge i udlandet, så en flok Indere skulle nok ikke være så meget anderledes.

Som du selv nævner at det vigtigt at beskrive meget præcist hvad der skal laves og, no offense, ser dine dansk-kundskaber ikke ud til at være i top, du er måske ordblind? Pointen er ihvertfald at vi(jeg) har lang tids erfaring i udfærdigelse af kravsspecifikationer og jeg har meget erfaring inden for specielt PHP udvikling og jeg kan se med det samme hvis det de afleverer er noget skrammel.

Jeg kan ikke sige med det samme hvor meget det vil koste dig men kan godt love dig det ikke bliver dyrt i forhold til den ballade du risikerer ved ikke at have nogen til at "holde dem i ørene".

Skriv en PM eller mail på mail @ mc-solutions . dk hvis det har interesse :)

 / Mikkel

Tilmeldt 22. Apr 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 02:36
Hvor mange stjerner giver du? :
du har en PM
Tilmeldt 20. Oct 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :
PM sent

Tilmeldt 22. Apr 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :
hej tak for den imput, der er kommet men vis der er andre der har noget så bare skriv,
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)