Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan gør man det simpelt?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 15. Jan 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Hansen:
Jeg tror mere det handler om motivation af dukse og elever

Problemet tror jeg er at de unge ikke gider, derfor tror jeg heller ikke det vil hjælpe at motivere dem til det...

Jeg har snakket med læreren, og hun tror heller ikke det vil hjælpe at motivere dem.

Men hvis du har ideer til hvordan man kan motivere dem, så skriv endelig.

Tilmeldt 15. Jan 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi er kommet videre med projektet, og søger nu efter en lukning på vores organiske affald.

Problemet med organisk affald, er at de kommer til at lugte når det går i forrådnelse, og der vil derfor stinke.

Vi har snakket om en vakuum løsning, men der er ikke plads til selve vakuum maskinen på vores skraldespand.

Nogle der kender en løsning vi kunne bruge, som er lugtefri??

MVH

Daniel Frandsen

Tilmeldt 15. Jan 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige en upper...

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan man ikke lave en ordning, som gør at selve sækken med affald åbner sig, når lågen hvor skraldet skal smides ud også bliver åbnet og omvendt?

 

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 15. Jan 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Men kan det blive tæt nok??

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg ville lave et centralt opsamlingssted og pladsere det på hver gang og så skal der i klasseværeserne opstilles 4 skraldespande monteret på hjul gerne i 4 farver og når den er fyldt kan den køres ud på gangen hvor de byttter til en tom lidt sanmme prinbcip som når du tager en indkøbnsvogn i føtex, det skal være sådan at når de står på gangen så skal der være låg på.

vh preben

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)