Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Herlig julemusik

Side 2 ud af 5 (44 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja det gør de faktisk
Og dejligt at møde en anden jule fetichist

Dbh Martin
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 12/8/2005 2:02:07 PM Forfatter: Martin Tygsen Thorborg - er du under tøflen ? Du må få dig en Ipod, så hun ikke kan høre hvad du høre, og omvendt


Det er muligt at din kones bedste våben er en tøffel, men min kone er betjent og hendes "tøffel" hedder Heckler og Koch"

Dbh Martin
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Hehe det forklarer det hele Man kan næsten fornemme, at du sidder med julemusik, mens du laver det

Her er så hvad jeg kan få ud af lidt julemusik

Held og lykke med gavekortene
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Thorborg - det forklarer en hel del ;)
Fra Roskilde
Tilmeldt 6. Sep 05
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Der er simpelthen ingen der forstår at fejre højtider som amerikanerne! Der er så heller ingen der forstår at tjene penge på højtiderne som amerikanerne, men alt respekt for det...
 
Jeg har også en mindre fetich - jeg ser ofte de oversuppesøde amerikanske julefilm som næsten er uundgåelige i december. Det er næppe film der vil gå over i historien som kunstværker eller kulturelle perler, men de har alligevel en vis charme
 
mvh Carsten
Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Jamen ser man der. Det er jo virkelig en tråd, der virkelig fortæller hvad Amino indeholder

Jeg hader jul, når det ikke er jul. Brækker mig i lårfede stråler når jeg besøger magasin i juli, og de er ved, at skære juletræet til. Hvis jeg når det, kommer der en nisse op den 23/12. Jeg bygger dog langsomt op igennem december med julekalendere og julefrokoster m.m. Hjernen skal lige vende sig til det igen

Men i denne måned, handler det om jul i vores radioprogram, så under dække, arbejder jeg i hvert fald intensivt med julen hver torsdag. Vi arbejder på, at streame udsendelsen, så I alle kan få mulighed for at høre det. Indtil da kan I se på Debatmaskinens Hjemmeside

Og for første gang i år, kommer disse ord fra mig: GOD JUL :)

søger ligesindede i Sønderjylland

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Og til dem der ikke kan få nok julemusik i den mørke tid så er der her lige et par 100 radiostationer med blandet julemusik til at supplere op med:

http://www.shoutcast.com/directory/?s=christmas

Hvis man bruger iTunes Så kan det generelt anbefales at lave en playliste der hedder Radio Stationer og så kan man have dem samlet der (bare træk linket fra "Tune In" knappen over på playlisten), da den indbyggede radio sektion i iTunes ikke tillader at man tilføjer nye stationer (listen bliver hentet fra Apple selv).

Benytter man det trick og er man så svineheldig at sidde på på OS X og have frontrow til rådighed (de nye iMac), så er sådanne en playliste en glimrende måde at kontrollere radiostationer på via den medfølgende fjernbetjening ovre fra sofaen og lignende. Det kan anbefales. .

Desværre holder DR sig stadigvæk til at udsende deres radio i wma så de duer ikke i iTunes på OS X.
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg ventede og ventede og ventede og ventede og ventede

 

Der gik 1 dag, 2 dage, 3 dage

 

De 3 dage bliver til 1 uge, 2 uger 3 uger

 

Ugerne blev til 1 måned, 2 måneder 3 måneder.

 

Nu er der gået HELE 10 måneder!!! Og nu skulle der endeligt startes for julemusikken (ja jeg ved det men kunne ikke vente længere)

 

Men AV hvorfor dur stationen ikke???? HVEM HAR STJÅLET JULEN????

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 24-10-2006 18:09:17 Forfatter: Kenneth Boysen
HVEM HAR STJÅLET JULEN????


En person der skulle have et stort kys på kinden ;)

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Side 2 ud af 5 (44 indlæg)