Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Herlig julemusik

Side 4 ud af 5 (44 indlæg)
Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg elsker julen !!!  men det er svært når man har børn, at den starter så tidligt.. De kan ikke forstå at de skal vente SÅ længe på ham der julemanden, -og så kan begejstringen og glæden godt blive lidt anstrengt i længden

 

Men derudover, så er det da spændende at pakke julebestillingerne ud fra leverandørerne. Mange er bestilt allerede i Juni mdr. så der startede julen for dem, -og det er dælme tidligt  Så hvad brokker vi os over, -vi har da trods alt snart november

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

 

Tilmeldt 2. Sep 06
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg må med stolthed tilslutte mig gruppen af JULE elskere. Ikke mindst efter at have fået børn har julen får en stor betydning igen. Julen er en dejlig tid. Det er mørkt og koldt, og jeg kan med god sammevittighed holde mig indedøre på fifaen med en kop kaffe og TV på alt hvad der har med julen at gøre. Alt emmer af hygge og glæde. Jeg er også vild med julemusikken, og er den der altid glæder mig til første årlige genlyt på WHAM''s klassiker Last Christmas. Derforuden har vi i min familie enkelte jule CD''er som vi bare glæder os til at høre, og som stort set er på hele december måned.

Yes - det hele starter for storbyerne måske allerede i september, og yes der er meget kommercielt i julen - men lader man være at irretere sig over sådanne ligyldigheder og istedet nyde det smukke ved julen, er det er lækker tid. Jeg glæder mig til nisser, julekalender, juleknas, juletræer og julelys, julesne og juleøl, og til at se børnene fryde sig over hver enkelt julefnug af hygge og sjov.

Glædelig Jul til alle :)

 

Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Altså Stengaard  Jeg kommer jo helt i julestemning på sådan en regnfuld, mørk og blæsende dag...

 

Er lige ved at pakke kasser med julestads ud til butikken og havde egentlig ikke regnet med at de skulle på før om lidt, men efter at have læst dit indlæg, -jamen så må jeg da bare igang.. Måske skulle man også finde julemusikken frem

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

 

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er meget sjovt at følge denne tråd...

 

Jeg regner med at tage noget ekstra arbejde i julen, da det siger mig så lidt!

Jeg går helt i baglås, hvis jeg ser julepynt eller hører julemusik før december.

 

Vi pynter jo heller ikke op med påskekyllinger i midten af januar??

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg synes nu også, julen er en dejlig tid. Specielt ovenpå en mørk november, er det skønt, at der kommer så meget mere lys alle vegne

Jeg er dog ikke tilhænger af at starte ud allerede nu ... lige lidt for tidligt for mig, men omkring 1. søndag i advent skal jeg lige have kappet et træ og sat lys på udenfor. Det glæder jeg mig meget til at gøre sammen med sønnike på 2 1/2 nu her!

Tilmeldt 2. Sep 06
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :
 Jamen Majbrit, jeg skal måske slå mig ned som tekstforfatter... får da også selv lyst til at sætte WHAM på...

Kom sne, kom jul, kom gaver...

Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hmmm. Nu er jeg slet ikke til Whams julesang.. Den blev "for meget" for flere år siden i min verden  Men ellers er der jo mange kønne julesange, som man kan rokke med på...

 

Og altså - I kan glæde jer til at jeg får fotograferet alle julesagerne og det søde, søde juletøj til ungerne - og får oprettet en julekategori på siden.. Der er da helt sikkert nogle ting, som jeg også bare må eje selv..  -Og jo, jeg har skam allerede haft de første kunder i min "gamle hestestald", som har købt juleting

Men det er altså KUN i butikken at der bliver julet.. I privaten venter vi lidt endnu til 1. søndag i advent, som andre også siger.. Ellers tror jeg at mine egne børn plager livet af deres mor om julegaver og julemanden, som selvfølgelig ligenu sover på vores halmloft (bare at I ved det )

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Min søn snakker allerede MEGET om julen, og den er ikke engang begyndt endnu … hos os i hvert fald. Den anden dag spurgte han, om ikke han kunne ringe til julemanden

Jeg fik ham nu overtalt til, at vi skulle skrive et brev eller en mail. Det må vel kunne lade sig gøre i disse moderne tider!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er nu to uger siden, at jeg så Bilka pynte op med juletræer.... det er da liiiige i overkanten alligevel :)
Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Bettina, selvfølgelig kan man skrive til julemanden og når man er 2½ så har man sikkert mange ønsker og det er godt at være i god tid

 

Skriv til: Julemanden, box 1615, 3900 Nuuk, Grønland. Jeg fandt også lidt disse web adresser:

 

www.santa.com
www.santa.inet.fi
northpole.net

 

God fornøjelse

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

 

Side 4 ud af 5 (44 indlæg)