Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino moderator ude med den grove rive!

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. May 11
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Vi har just modtaget en ”irettesættelse” fra en Amino moderator.

 Som alle andre herinde, benytter vi os selvfølgelig af at tilbyde vores med-aminoer vores gode tilbud – og denne ”tilladelse” til at offentliggøre tilbud, har vi naturligvis gennem vores PLUS abonnement.

 Da det typisk er forskellige mennesker der er på Amino i weekenden og til hverdage, tillod vi os at ”bumpe” et indlæg (læs supertilbud) som vi barslede med i weekenden.

 Nu er der jo ikke noget mærkeligt i at ”bumpe” sit indlæg – det er set gjort op til mange gange, for at få opmærksomhed fra andre indlægshavere! Efter at have ”bumpet” vores indlæg en enkelt gang, får vi en meddelelse fra ”overklasselæreren” –

 ” Du skal stoppe med at bumpe dine indlæg, hvis ikke du har nyt at tilføre så må tråden dø ud.

Jeg låser tråden så du ikke fristes over evne igen. ”

Det er jo lidt ligesom at være i børnehave igen….. ”Nu gemmer jeg dit Anders And blad, lille Peter, så kan du lære det, ikke også…!”

 Hvis man lige tager et hurtigt opslag på wikipedia, står der under ”Anarki” bl.a.:

 ”…Fravær af styrende principper som fælles standarder og mål”

 Man kan jo nemt blive i tvivl om værdien af et sådant tiltag.

 Nå – men det var bare lige et lille surt opstød til en moderator

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du ikke lide lugten i bageriet - Hej hej!

http://www.amino.dk/forums/t/123735.aspx

Amino bliver oversvømmet egoistiske "bumps" hvor folk konstant vil gøre opmærksom på deres ydelse. Hvis den er interessant, skal den skam nok også blive kommenteret.

Ganske rigtigt som Brian nævnte, er der ingen værdi i det for os andre brugere hvis der ikke bliver tilføjet noget nyt. Vil du annoncere kan du med god grund tilkøbe bannerplads.

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu har vores moderatore , rigtigt godt chek på 'os" herinde , og de gør det rigtigt godt.

hvis du "bumper" er du selv skyld i at du får en over næsen.

 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

Brandt Factories:
Nu er der jo ikke noget mærkeligt i at ”bumpe” sit indlæg – det er set gjort op til mange gange, for at få opmærksomhed fra andre indlægshavere! Efter at have ”bumpet” vores indlæg en enkelt gang, får vi en meddelelse fra ”overklasselæreren” –

Hej igen,

Bump er ikke tilladt på Amino og vi stopper det så tit vi opdager det, eller bliver gjort opmærksom på det. Læs evt. det link M.P. har givet, for yderligere informationer.

Du har bumpet dine tilbudstråde en del gange og så sent som i eftermiddags fået låst en af dine andre tråde, derfor blev den aktuelle tråd låst med det samme.

Hvis du er uenig i min håndtering så er du velkommen til at anmelde mit indlæg, så en anden moderator kan vurdere det.

God aften
/Brian 

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Problemet med forums af denne størrelse, er at dit indlæg hurtigt forsvinder i de andres, så du med fordel kan bumpe det og få det til at ligge i top 10, det er ikke altid sjovt for dem som ikke kan bruge indlægget til noget, men det kunne jo være at mange andre kunne få glæde af at det lige sådan "poppede" op i top 10.

Fra Nærum
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Det hemmelige rum bag reolen Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej M.P.

M.P:

Kan du ikke lide lugten i bageriet - Hej hej!

http://www.amino.dk/forums/t/123735.aspx

Jeg ved ikke om du henviser konkret til den omtalte tråd eller det er en generel holdning. Hvis det er det sidste, synes jeg du er helt galt på den.

Hvis der er noget man føler er uretfærdigt eller som man på anden vis er utilfreds med, så bør man da undersøge muligheden for at ændre det først.

Jeg går ud fra at trådopretter henviser til denne tråd:

http://www.amino.dk/forums/t/143798.aspx?#969485

og der er der tale om et enkelt bump, som kommer et døgn efter tråden er oprettet. Det er måske en kende overilet at låse tråden allerede der og så endda komme med en irettesættelse i den tone som Brian Reinhold Jensen kommer med.

Jeg skal ikke kunne sige om Brian er ny administrator eller venner med trådopretter, men tonen og reaktionen er ikke særlig professionel og Brian repræsenterer trods alt Amino.

Derudover er jeg enig med at "bumps" der forekommer hyppigt og udelukkende for at blive holdt i toppen af "nyeste indlæg" er irriterende og et bannerkøb så ville være mere på sin plads.

Med venlig hilsen

Tommy

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46555
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Bump er uhøfligt - taler ned til os alle - og stjæler tid fra alle vi som læser mange tråde når der kommer noget nyt - og så er det nye et BUMP

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Brandt Factories:

” Du skal stoppe med at bumpe dine indlæg, hvis ikke du har nyt at tilføre så må tråden dø ud.

Jeg låser tråden så du ikke fristes over evne igen. ”

Det er jo lidt ligesom at være i børnehave igen….. ”Nu gemmer jeg dit Anders And blad, lille Peter, så kan du lære det, ikke også…!”

 

Mon ikke der henvises lidt til den nedladende tone for afvisningen?

Naturligvis skal alt ikke bumpes i tide og utide - og naturligvis er en moderator i sin gode ret til at iværksætte ændringer.

Men sproget, kære venner... sproget!

Fra Nærum
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Det hemmelige rum bag reolen Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Brian Reinhold Jensen:
Du har bumpet dine tilbudstråde en del gange og så sent som i eftermiddags fået låst en af dine andre tråde, derfor blev den aktuelle tråd låst med det samme.

Hej Brian,

Jeg har lige set at der var mere end en tråd. Hvis det ligger til grund for din tone og reaktion, så finder jeg det langt mere forståeligt og så beklager jeg mit "udfald" mod dig. Jeg havde dog kun set den jeg henviste til.

Med venlig hilsen

Tommy

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Tommy Nitz:

Jeg ved ikke om du henviser konkret til den omtalte tråd eller det er en generel holdning. Hvis det er det sidste, synes jeg du er helt galt på den.

Hvis der er noget man føler er uretfærdigt eller som man på anden vis er utilfreds med, så bør man da undersøge muligheden for at ændre det først.

Det minder mig lidt om folk der græder snot over at Facebook napper rettighederne til folks billeder m.m. 

Du må være klar over hvad du går ind til - Amino har nogle retningslinjer og dem bør vi følge, for at det hele ikke skal gå op i hat og briller.

Jeg kan dog godt følge dig generelt set, og mener man selvfølgelig skal have en chance for at dele sin version af forløbet. Men her taler vi om simple retningslinjer der bliver brudt, og man må tage konsekvensen deraf? :-)

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)