Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til C5

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Greve
Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :
 

Først så: JEG ER IKKE TEKNINGER.


 


Så er det vist på plads. Jeg søger en som kan i forbindelse med optrimning af mit site finewood.dk kan sætte C5 op til at håndtere tilbud - ordre og faktura. Den måde vi køre i dag er ikke optimal, da tilbud laves i exel og en del tilbud på mail og en del ordrebekræftelser er pdf mail eller exel. Så jeg har brug den person som kan sætte C5 op til at håndtere del hele.


 


Med venlig hilsen.



 

 

Fra Greve
Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :
 

Jeg har lige en rettelse. Det behøves ikke at være til C5, det er bare det system vi bruge til bogføring og regnskab. Men derfor behøves det ikke være C5 som tilbud ordre og faktura system.


 


Tak



Fra Greve
Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :
 

Det er i alt sin enkelhed hjælp til valg og opsætning af et system til dette.

 

 

Tilmeldt 17. Apr 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej BBT

 

Jeg kan hjælpe dig med at opsætte af tilbud m.m. i C5. Har du ordremodulet i C5 ? Jeg kan lave opgaven via en terminalopkobling til din server. Du kan anvende Fineprint hvis du har et brevpapir du skal have med på din faktura , tilbud m.m. Prisen afhænger af dine ønsker til tilrettelse af udskrifterne m.m.

 

Tommy

Fra Greve
Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :
 

Hej Tommy.


 


Tak for dit svar. Jeg har pt. C5-light og i dette tro jeg ikke der er ordremodulet, men dette kan man vel erhverve sig fra dag til dag ? Det lyder super du kan lave opgaven, men omkring "terminalopkobling til din server" og "anvende Fineprint " der må jeg være dig svar skyldig?. Vi pt. en printer hvorpå vi normalt bare printer vores faktura ud som er lavet i exel, men vi har ikke fortrykt brevpapir.


Hvis jeg køber et ordremodul, hvad vil du så forvente denne opgave koster ?


 


På forhånd tak



Tilmeldt 17. Apr 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej BBT!

 

Prisen er 500 kr. for opgave hvis den kan klare via en terminalopkobling (RDP eller VNC). Du kan hente et gratis program til VNC på www.vnc.com. RDP kræver en windows 2000/2003 server. Jeg har kun et forbehold vedrørende et evt. layout som du har i Excel, men her kan vi bruge Fineprint.

 

Ordremodulet kan du anskaffe igennem mig. Jeg har kontakt til en aut. forhandler med god rabat på C5 modulerne m.m.

 

Tommy

Fra Greve
Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Tommy.

 

Det lyder super. Jeg vil godt have det der ordremodul, så hvis du vil sende en "privat besked" med info så vil jeg gerne købe dette.
Jeg ser og henter det program du foreskriver, men det du beskriver omkring RDP kræver en windows 2000/2003 server...Ja det ved jeg ik.


Jeg vender tilbage imorgen

Tak

 

 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)