Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Job søges....

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Ikast
Tilmeldt 21. May 11
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Min jobsituation taget i betragtning, har jeg ingen krav til en specifik stilling. Dog har MLM-koncepter absolut ingen interesse.

Jeg kan bl.a. tilbyde:

- Mere end 20 års bred erhvervserfaring – heraf langt størstedelen indenfor lager- og logistik
- 11 års ledelseserfaring (teamleder, driftsleder, lagerchef)
- Har været selvstændig erhvervsdrivende samt haft webshop
- Hænder der er skruet rigtigt på og med eget værksted (dog ikke plads til biler)
- Mit uforbeholdende engagement
- Højt humør og positiv indstilling
- Professionalisme
- Fleksibilitet
- Højtudviklet service-gen
- Uformel og imødekommende personlighed
- Ordenssans
- Veludviklede It-kundskaber
- Sprog- og skrivefærdigheder i engelsk, tysk og de nordiske sprog.
- Har kort til B, BE, C & CE, EU-kvalifikationsbevis og førerkort samt certifikat til truck

Jeg kan starte: I går!

I min tid har jeg taget en del kurser og i dén forbindelse bl.a. taget nogle tests. Her er et uddrag af en personlighedstest, jeg mener, rammer plet:

”Lederen kan se helheden i de fleste komplicerede problemstillinger, også om fremtiden – og er god til at vælge de rette mennesker til at arbejde med opgaverne. Men der skal komme noget ud af det – i dag! Lederen er god til at sikre et godt samspil, bl.a. fordi han/hun er vellidt og en aktiv lytter. I dagligdagen har lederen det bedst, når han/hun arbejder med sammensatte problemer, for her kan han/hun ofte se en helhed, som kollegerne ikke kan. Lederen er desuden god til at koordinere opgavernes løsning – og her ikke mindst de opgaver, der peger fremad, på opgaveløsningen "i morgen". Lederen sætter pris på at arbejde i et team – og kan her se nødvendigheden af et velstruktureret forløb – og brugen af kreative teknikker. Lederen er en flittig person, som kan lide at arbejde selvstændigt med tingene og anerkender, at der skal planlægges fornuftigt, at der skal være mål for de fremtidige opgaver – og at man nogle gange står sig bedst ved at arbejde i team. Men lederen har størst tillid til at "selvgjort er velgjort" – også fordi han/hun er bevidst om, hvem der er ansvarlig for tingene”.

Derudover har jeg en masse andre kompetencer samt erfaringer, jeg gerne uddyber nærmere med et CV og/eller ved en personlig samtale.

Bopælen er Midtjylland (Ikast/Herning) Her bor jeg i hus med kæreste og har 2 dejlige drenge. Derudover bruger jeg en del fritid på lystfiskeri, friluftslivet og som fotograf.

Har ovenstående fanget din interesse, ser jeg meget frem til en personlig samtale.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)