Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rip-off, så fik man også prøvet det....

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 149
Fra  Web Republic Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Halfdan> Tak, din kommentar fik mig til at smile Smile Dejligt, at se at du har overskuddet, selvom du vist pt. befinder dig i en vis modvind selv - de karma-points du indtil nu har fået for det indlæg, er i hvert fald fuldt ud fortjente Yes

Må jeg spørge, hvilken browser du bruger? Så kan jeg se, om mine nørde-evner (eller mangel på samme, haha) kan lokalisere problemet Smile

Og til I andre> Tak for rosende ord - det giver jo mod på at klø på, for modsat Dukkemagerens råd tror jeg nu, jeg vil blive ved med det samme lidt endnu Smile

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 430
Fra  BIZON Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Line

Du er en kende hurtig i dine beskyldninger. Jeg har aldrig set din hjemmeside før, så derfor ville det være svært for mig at kopiere den. 

Til gengæld bruger jeg arthemia på rigtig mange hjemmesider i andre nicher. 

At vi har samme ordlyd på vores facebooksider er en ren tilfældighed. Jeg har iøvrigt fået de fleste af mine likes ved målrettet annoncering - Den teknik kunne du jo også prøve.

Et godt råd: Hvis jeg støder ind i den slags forvekslingsproblemer når jeg arbejder med hjemmesider, plejer jeg at ringe til folk, eller skrive en mail - Så er folk altid til at snakke med - Det kunne du også have gjort, så kunne jeg sikkert overtales til at skifte temaet ;) 

Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 149
Fra  Web Republic Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Per Allerup:

Et godt råd: Hvis jeg støder ind i den slags forvekslingsproblemer når jeg arbejder med hjemmesider, plejer jeg at ringe til folk, eller skrive en mail - Så er folk altid til at snakke med - Det kunne du også have gjort, så kunne jeg sikkert overtales til at skifte temaet ;) 

Per > Nu er det jo ikke ulovligt at benytte samme template, og som jeg har nævnt flere steder, var det jo mere, at hele konceptet var ens, jeg var lidt træt af, så derfor har jeg slet ikke overvejet at kontakte dig (det havde jeg til gengæld gjort, hvis det var teksten i artiklerne, der var enslydende, men det er jo også en hel anden sag) - for det er jo absolut ikke første gang, at der var været ens koncepter her i verden, men derfor kan man jo godt sidde og være lidt øv-agtig over det?

Men sjovt som tilfældigheder finder sted og held og lykke med siden i hvert fald Smile 

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

John Nielsen:

Hej, Skype-Smile

Jeg synes du er lidt rigeligt hurtigt ude med beskyldninger om "rip-off" vedrørende hjemmeside-design.

Standard skabelonen, som er benyttet til dit (og din kollegas) site ser sådan ud:

http://demo.colorlabsproject.com/?theme=arthemia-premium

En af grundene til, at nogle vælger at betale for unikke layouts, er så de undgår at hjemmesiden ligner andres hjemmesider. Du har valgt en offentligt tilgængelig template, som der sandsyligvis er mange tusinde, der benytter - sikkert også rigtigt mange, som benyttede den nævnte standard template, længe før du valgte at bruge den.

Bør de efter din mening ikke kunne beskylde dig for rip-off? Skype-Smile

Dbh. John

Ahhhhh John, du sætter det lige en tand for meget på spidsen.

Et template bruges rigtige nok af mange indenfor forskellige brancher og lande.

Men hvis jeg ser en side som handler om eksemlpelvis hunde og jeg går ind og køber nøjagtigt samme template og laver en side om hunde og bruger samme ca. vendinger som den side jeg har fået "inspiration" fra, så kan jeg sgu godt forstå hvis der er noget der bruger ordet "rip-off" om det jeg laver.

Jeg mener ikke man kan beskylde folk for rip-off hvis man blot bruger samme template, men kopierer man et helt koncept samtidig og vendinger så er man efter min mening ovre i den kategori.

I øvrigt fatter jeg slet ikke det ellers velansete firma overhovedet går i gang på den måde, der findes titusindvis af lækre temaer, hvorfor lige bruge det specifikke tema konkurrenten bruger, det er ret uforståelig for mig.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 430
Fra  BIZON Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Frost:
I øvrigt fatter jeg slet ikke det ellers velansete firma overhovedet går i gang på den måde, der findes titusindvis af lækre temaer, hvorfor lige bruge det specifikke tema konkurrenten bruger, det er ret uforståelig for mig.

Thomas: Jeg har brugt det tema på rigtig mange andre sider - også sider der er startet længe inden hundenyheder.dk blev registreret.

Havde jeg kendt til siden ville jeg naturligvis aldrig have brugt det template, det er en ren tilfældighed.

Selve konceptet er nu ikke særligt enestående - Det er jo nærmest babybusiness.dk for hunde. Line gør det bare bedre, så på den lange bane skal hun nok vinde det her ræs.

Jeg vil naturligvis også skifte temaet, så jeg ikke fremover bliver anklaget for at være kopist :|

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Allerup:

Thomas Frost:
I øvrigt fatter jeg slet ikke det ellers velansete firma overhovedet går i gang på den måde, der findes titusindvis af lækre temaer, hvorfor lige bruge det specifikke tema konkurrenten bruger, det er ret uforståelig for mig.

Thomas: Jeg har brugt det tema på rigtig mange andre sider - også sider der er startet længe inden hundenyheder.dk blev registreret.

Havde jeg kendt til siden ville jeg naturligvis aldrig have brugt det template, det er en ren tilfældighed.

Selve konceptet er nu ikke særligt enestående - Det er jo nærmest babybusiness.dk for hunde. Line gør det bare bedre, så på den lange bane skal hun nok vinde det her ræs.

Jeg vil naturligvis også skifte temaet, så jeg ikke fremover bliver anklaget for at være kopist :|

Fair nok Yes Så var der en grund til det Embarrassed

Ingen beskyldninger herfra, grunden til min uforståenhed var netop mit ellers gode indtryk af din forretning, så jeg håber du ser det positivt, det er der i hvert fald grund til.

God weekend herfra.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)