Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Laser printer.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Mar 08
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Amino´er 

Jeg sidder og kigger lidt på en ny printer - det skal være en laser printer med farve, ang prisen skal den koste et sted mellem 0-2000 kr. 

Jeg har siddet og kigget lidt og kommer nu i tvivl om det er inkl toner, eller skal man have den ved siden af ? 

Jeg har kigget op denne her 

Er der nogle af jer som her nogle gode råd ? 

Hilsen 
Thomas Lund  

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Parpir og bylant min ven Stick out tongueStick out tongue

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Jeg er næsten helt sikker på, at printeren leveres incl. både sort og farver, da HP normalt leverer alle deres printere incl. tonere (3 x farve + 1 x sort - i dette tilfælde ser der endda ud til at følge en ekstra sort toner med). Desværre skriver leverandøren ikke producentens varenr., så havde det været en smal sag at tjekke. Men ellers må du jo lige tjekke det med dem inden du evt. bestiller.

Vær også opmærksom på, at printeren findes i en netværksudgave (cp1025nw), hvilket er en fordel, hvis i er flere, som skal deles om printeren.

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 30. Jun 07
Indlæg ialt: 379
Fra  Blæk & Print Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hp (og også alle andre producenter) leverer altid deres printere incl. patroner.

I langt de fleste tilfælde er der dog tale om at de leveres med det der hedder starterpatroner som er patroner med cirka halvdelen i.

Patronerne til nævnte printer koster normalt cirka 550,- stykket og indeholder 1000 sider hver ved 5% dækning, så dine starterpatroner indeholder nok 500 sider pr. styk.

Det er helt klassisk at du får en meget billig printer som så efterfølgende ikke er så billig igen at få patroner til.

Siger bestemt ikke at det er et dårligt køb. Du skal jo se på dit forbrug. Hvis du printer rigtig meget er det bedre at købe en dyrere printer med større tonerkassetter.

Sideprisen for denne printer er jo cirka 50 øre ved 5% dækning

Hvis du udskriver et foto som fylder hele siden koster det 10 kroner pr. side

Tilmeldt 24. Mar 08
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle svarende :) 

Jeg har bestilt den nævnte printer, jeg jeg har vurderet at den vil passe meget godt med mit forbrug af printer :)

Tak for svarende / den gode hjælp 

Hilsen 
Thomas Lund

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten B:

Hp (og også alle andre producenter) leverer altid deres printere incl. patroner.

I langt de fleste tilfælde er der dog tale om at de leveres med det der hedder starterpatroner som er patroner med cirka halvdelen i.

Patronerne til nævnte printer koster normalt cirka 550,- stykket og indeholder 1000 sider hver ved 5% dækning, så dine starterpatroner indeholder nok 500 sider pr. styk.

Det er helt klassisk at du får en meget billig printer som så efterfølgende ikke er så billig igen at få patroner til.

Siger bestemt ikke at det er et dårligt køb. Du skal jo se på dit forbrug. Hvis du printer rigtig meget er det bedre at købe en dyrere printer med større tonerkassetter.

Sideprisen for denne printer er jo cirka 50 øre ved 5% dækning

Hvis du udskriver et foto som fylder hele siden koster det 10 kroner pr. side



Hej Morten,

Du er forkert med hensyn til HPs blæk patroner. Jovist I gamle dage fyldte man ikke toner og blæk helt op, men det gør de altså ved HP i dag. Deres primære serie i blæk til private, leveres med 364 patronerne, som leveres med setup patroner, som er fyldte lidt mere om, end de normale da printeren forbruger lidt blæk første gang den køres.  

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra Lyngby
Tilmeldt 30. Jun 07
Indlæg ialt: 379
Fra  Blæk & Print Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Denni Pultz Gottfredsen:
Du er forkert med hensyn til HPs blæk patroner. Jovist I gamle dage fyldte man ikke toner og blæk helt op, men det gør de altså ved HP i dag. Deres primære serie i blæk til private, leveres med 364 patronerne, som leveres med setup patroner, som er fyldte lidt mere om, end de normale da printeren forbruger lidt blæk første gang den køres.  

Det er nu ikke helt rigtigt.

Vi beskæftiger os med at genfylde både tonerkassetter og blækpatroner og HP har mig bekendt stort set altid starterudgaver af deres tonerkassetter. De ser umiddelbart ens ud men tonerkammeret er bare mindre. Det står også ofte på kassetten at det er en starter kassette, så der er for så vidt ikke noget lyssky i det. Kunne ikke lige finde oplysninger på den nævnte printer så det er da muligt at de har gjort det anderledes da den i forvejen har meget få sider, men jeg ville finde det meget underligt hvis de havde ændret en strategi der indbringer dem en millionfortjeneste. Typisk kan folk jo ikke komme ned til os og få genfyldt deres første patron da der ikke kan være så meget i den, så HP sikrer sig at folk er nødt til i hvert fald at købe én original patron i fuld størrelse før de "mister dem som kunder".

HP 364 som du nævner kommer netop i en starter udgave som du nævner.

HP 364 indeholder to kamre. Et med en svamp og et uden.

På starter udgaven er svampen fyldt og ikke det tomme kammer og der er desuden ingen sammenhæng imellem de to kamre. Dette gælder også på den standard udgave man efterfølgende kan købe

I xl udgaven er både svamp og det andet kammer fyldt og der er adgang mellem de 2 kamre.

En standard udgave kan printe cirka 300 sider hvorimod xl udgaven kan printe 750

Så for at kunne få en okay blækøkonomi bør man efterfølgende købe xl udgaven

Jeg var ikke klar over at de fyldte lidt mere i starter udgaven end i den standard udgave man efterfølgende kan købe.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Jeg har aldrig selv set dem indeni, men jeg kan kun forholde mig til det min HP konsulent har fortalt mig.  

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra Lyngby
Tilmeldt 30. Jun 07
Indlæg ialt: 379
Fra  Blæk & Print Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Denni Pultz Gottfredsen:
Jeg har aldrig selv set dem indeni, men jeg kan kun forholde mig til det min HP konsulent har fortalt mig.

og det er sikkert korrekt

Jeg har aldrig været ude for at de har løjet om deres indhold

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Ved den omtalte printer (cp1025 / den udgave med producent varenr. CE913A#ABY) skriver Actebis (HP Distributør), at de medfølgende tonere har en driftsperiode på 500 sider pr. toner v/ 5% dækning. Køber man nye tonere (HP 126A) er driftsperioden 1200 sider for den sorte og 1000 sider pr. farve v/ 5% dækning.

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)