Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal købe flere domæner på en gang - hjælp

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer,

Jeg står netop for at skulle registrere nogle domæner, ca 7-10 stk., men jeg mangler et smart, nemt og mindst billigt sted at registrere dem.

Selv plejer jeg at foretrække gratisdns.dk, da de er meget billige. Problemet er bare, at man kun kan registrere et domæne hos dem af gangen - og jeg orker ikke rigtig at indtaste oplysning (adresse, dankort-nr osv.) 10 gange.

Derfor vil jeg gerne bede til, at der sidder en amino som lige er frisk på at hjælpe. Jeg ønsker helst ikke at betale mere end hos gratisdns (79,-). Kunne man evt. ikke registrere dem hos dig, også bagefter overføre dem til gratisdns.dk? Smid mig en mail, skriv en pb eller skriv evt. direkte her i tråden. Red min dag

// Jesper Skov

 

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis du læser på domænebestillingssiden vil du se at der er noget der hedder Quickorder - Det virker ganske fint - Men du skal lige sætte dig ind i hvordan du udfylder felterne først, der er ingen kære mor hvis du laver en fejl.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 6. Dec 06
Indlæg ialt: 357
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Prøv unisite AB (Nu com24 AB) - http://www.unisite.se/ - De er meget billige og du kan vælge din egne dns servere i bestillingen (uden webhotel) og sætte dem som "parkeret" og skriver din egen dns servere i. Du kan desværre ikke betale med kreditkort men gør det over IBAN. Mth til service så er de meget gode og respons tid er meget hurtig inkl personlig support...
Tilmeldt 19. Aug 06
Indlæg ialt: 134
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

www.godaddy.com .. mere er der ikke rigtig at sige. Det har et enormt administrationssystem til at styre dem, og så er det billigt, og du kan registrere mange domæner på én gang (desuden med mængderabat hvis jeg husker rigtigt).


Dog kan du ikke lige umiddelbart registrere .dk domæner. Men er der tale om udenlandske domæner du skal registrere, så er det stedet.

www.ClubTanSoroe.dk - CLUBTAN Sorø, dit solcenter i Sorø!

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Har bestilt og betalt på gratisdns.dk, tak for tippen Anders.

// Jesper Skov

 

Tilmeldt 23. Feb 07
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :
 

 

Til en anden gang kan jeg varmt anbefale webhot.dk super hurtig og proff. service.

 

 

Rasmus

Fra Nørrebro
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jesper

Som du også ved, kunne du bestille dem igennem mig for 50 kr. ex. moms.

Og selv bestemme dns.

Med venlig hilsen / Kind Regards

Tue Topholm - Luksusdyret.dk

Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 187
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Ellers kan du bruge Buydomains.dk

Mvh Magnus Høegh
Ecolight - Salg af billige stikkontakter

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)