Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til hjemmeside

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hallo fætter ib - jeg sagde ikke der ikke kunne laves noget godt i Drupal - så forhold dig venligst til det jeg skriver.

Jeg skriver du er helt ude i hampen med dine påstande om at Drupal skulle kunne mere end Joomla.

Det passer ganske enkelt ikke.

Så forhold dig gerne til det jeg skriver og ikke det du selv tror jeg skriver - tak!

Fra Glostrup
Tilmeldt 2. Dec 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

-

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 06:33
Hvor mange stjerner giver du? :

@Lykkeberg: Hehe ...jeps det kan så....og heldigvis for det da:-)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 07:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er sgu da utroligt at man kan reagere på den måde når nogle siger at det system er godt og andre at et andet er godt. Hvis man kender "sit" system så kan man nogle tricks som kan hjælpe kunden.

Hvis et cms ikke kan vise en side så duer det ikke. Der er så mange systemer at vælge imellem så det er ikke noget man bare tager beslutning om på 1 sekund. Der er mange overvejsler og jeg foreslår trådstarter at kontakte dem der er gode til de enkelte systemer og kommer med en ønskeliste. Så kan de komme med et bud på det.

At høre/se jer toppes er sgu som at høre børn skændtes om hvis far er stærkest. Kom dog med ordentlige bud på hvorfor "jeres" system er bedst til opgaven istedet bare at sige "jamen det er bare bedst". Inderst inde er det jo bare kode der er sat sammen - og endda samme sprog.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)