Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Joachim vs Özlem

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tro det eller lad vær, men der findes faktisk personer, som kan overgå Özlems udtalelser...

Se lige denne her hahahahahahahah Det sagde hun bare ikke!!!!!!!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 07:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fashion-Seller:

Tro det eller lad vær, men der findes faktisk personer, som kan overgå Özlems udtalelser...

Se lige denne her hahahahahahahah Det sagde hun bare ikke!!!!!!!

Ick!Ick!Ick!Ick!Ick!Ick!

Hvem er det lige hun er, og hvilken planet kommer hun fra?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Morten Falk Nielsen:

Ick!Ick!Ick!Ick!Ick!Ick!

Hvem er det lige hun er, og hvilken planet kommer hun fra?

Stalins elskerinde, og hun kommer fra rød stue... Men hvem hun er, det aner jeg ik... Men den kommentar der, den går over i historien!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Artik Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Uha, Pernille Skipper tror jeg hun hedder.

Jeg så hende på TV første gang for nogle måneder siden, og tænkte at hun så ganske nydelig ud (Hot faktisk). Jeg vidste på daværende tidspunkt heller ikke at hun var fra Enhedslisten...

DESVÆRRE, skete der det at hun åbnede munden, og sikke nogle grimme ting der kunne komme ud af hendes ellers nydelige mund.

Jeg kom til at tænke på engang jeg var ufattelig tørstig, og fandt en flaske Cocio frem. Jeg åbnede og satte den til munden, for at finde ud af efter første synk, at den var for gammel, faktisk 1 helt år for gammel viste det sig efterfølgende.

Skuffelsen over at måtte spytte alt ud, og derefter knække mig, er faktisk nogenlunde den samme som da jeg hørte hende åbne munden for første gang.

Hvad er der dog gået galt?

Arbejder lige pt. med et velgørenhedsprojekt som hedder The Turtle Poster, hvor jeg forsøger at samle penge ind til de truede havskildpadder.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Rommy:

Uha, Pernille Skipper tror jeg hun hedder.

Jeg så hende på TV første gang for nogle måneder siden, og tænkte at hun så ganske nydelig ud (Hot faktisk). Jeg vidste på daværende tidspunkt heller ikke at hun var fra Enhedslisten...

DESVÆRRE, skete der det at hun åbnede munden, og sikke nogle grimme ting der kunne komme ud af hendes ellers nydelige mund.

Ja hun er nu meget lækker, men hold nu kæft nogle uintelligente ting, som der kommer ud af hendes mund... OMG er hun fra Ø? En Johanne supporter?

Rommy:

Hvad er der dog gået galt?

Tjooo der er sket det, at man efter Mohammedkrisen pralede med, at man i DK var oplyste, og BEDREVIDENDE end dem i Mellemøsten, som tillægger deres religion alt.

Så kommer der valg, og mange bliver ramt af en hjerneblødning, og stemmer rød stue. Ik bare rød stue, men på STALINS & LENINS rød stue, altså skabskommunisterne!
Dem som kun har nedbrudt lande i hele verden, og ALDRIG tilført et samfund noget godt. Se på Cuba, se på USSR, se på Øst EU, se på Nordkorea, ja se på samtlige steder hvor dette regime har været... Smadret samfund, hvor alle er fattige, og kun eliten er godt stillet.

SPOOKY! Skype-SadSmile 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er jo ikke til at forstå!!!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser vidste ikke for godt ud http://enhedslisten.dk/politikere/folketingsmedlemmer 

hun er i folketinget og det er jo rød blok der bestemmer nu

men i alt synes jeg alle folketing medlemmer snakker og snakker uden om problemerne og der sker ingen ændringer i samfundet

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

ja de var hele op og køre

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Tro det eller lad vær, men der findes faktisk personer, som kan overgå Özlems udtalelser...

Se lige denne her hahahahahahahah Det sagde hun bare ikke!!!!!!!

Hej

Nu har man været på nakken af fx DF, grundet deres retorik, men jeg synes da det her er da også meget kraftfuldt.

Og efterhånden bliver man da bange som erhvervs drivende, for at man skal få sådanne udtaleser imod sig.

Man kan da håbe på, eller jeg vil da be enhedslisten om at modifecere deres sprogbrug lidt...... Men man må da give dem, at de har en rød tråd, i deres udtalser. Multinationale firmaer, rige mennesker osv.....har jo fået en fælles betegnelse. Så måske forenkler vi det danske sprog.

/Kenneth

Ps. Det pigebarn gør mig bange, meget bange. Crying

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth:

Nu har man været på nakken af fx DF, grundet deres retorik, men jeg synes da det her er da også meget kraftfuldt.

Og efterhånden bliver man da bange som erhvervs drivende, for at man skal få sådanne udtaleser imod sig.

Man kan da håbe på, eller jeg vil da be enhedslisten om at modifecere deres sprogbrug lidt...... Men man må da give dem, at de har en rød tråd, i deres udtalser. Multinationale firmaer, rige mennesker osv.....har jo fået en fælles betegnelse. Så måske forenkler vi det danske sprog.

/Kenneth

Ps. Det pigebarn gør mig bange, meget bange. Crying

DF giver mig kuldegysninger, mens rød stue gør mig ked af det på DKs vegne... De er så uforudsigelige, at man nærmest bliver bange for dem... Der er krisetid, og her kommer de seneste nyheder, men hvordan vil en regering, som mere har fokus på at bruge penge, løse dem?

http://finans.tv2.dk/nyheder/article.php/id-46282575:%C3%B8konomer-varsler-alvorlig-jobkrise.html

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)