Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opnå LET bedre søvn - HELT NYT PRODUKT!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Valby
Tilmeldt 27. Jul 10
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer! :) 
Jeg går på andet år, på handelskolen i Haderselv. I faget Innovation, skal vi deltage i en konkurrence ved navn 'Young Enterprice'. Jeg lægger lige ud med at fortælle, at vi holder vores idé meget tæt indtil kroppen (Vi holde det i hvert fald offline), da vi ikke har muligheder for patent når vi har postet det her. Jeg ville ellers elsker at fortælle jeg om produktet og høre hvad I synes om ideen. 

Vores produkt vil give dig bedre søvn om natten og gøre at du vågnet frisk og klar til at springe ud af sengen. Vores produkt kan erstatte sovemedicin og man vil opnå en dybere søvn ved brug af vores produkt. Ideen er en medicinfri løsning og har ingen bivirkninger. Vi har ALT det videnskabtlige bag vores idé bekræftet. Flere dommere og eksperter synes at vores idé er G-E-N-I-A-L! De har selvfølgelig underskrevet en hemmelighedskontrakt.
Jeg glæder mig utrolig meget til at jeg kan præsentere ideen for jer! (: 

Jeg kom egentlig her ind for at høre jer omkring konkurrencen, Young Enterprice.

Hvad vil du tro vi skal ligge vægt på i konkurrencen? 
Kom gerne med nogle tips - det vil vi sætte kæmpe pris på!

Vores idé kan gå HELE vejen og vinde danmarksmesterskabet.

Vi kan forhåbenligt snart offentliggøre vores idé. Hvis du vil modtage en idé beskrivelse, så kommenter herunder at du ønsker dette. (: 

Tak fordi du gav dig tid til at læse med!

God dag! 


/Mikkel Hansen


 

Fra Ludvigsen
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 373
Fra  LudvigsenPatent LudvigsenPatent - Vi beskytter din OPFINDELSE Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel,

Hvis din bedre søvn ide er så smart :) så husk da lige at patentere den.Cool før du fortæller vidt og bredt om den.

Mød os på www.eneret.dk

Mogens Ludvigsen

LudvigsenPatent

Tilmeldt 11. Sep 11
Indlæg ialt: 1
Fra  Perozin ApS Skrevet kl. 01:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Ideen er god (hvis det er rigtigt). Du behøver ikke at have patent, fordi du har ikke penge til at forsvare den (Lego har kørt sagen mod pirater, det tog 20 år før det fik lov til at stoppe Dem, bare at se Dem starter igen med ny firma).

Jeg kan købe fra dig og sælge dit produkt i Sverige, Norge, Belgium, Holland og Frankrig når produktet er klar. 

MVH

Gerard Hansen

Tilmeldt 5. Jan 12
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 01:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mikkel,
Jeg håber virkelig produktet er så godt som du påstår :-)
Det er produkter/ opfindelser som dette vil giv værdi i Danmark nu og i fremtiden.
Jeg kan Muligvis sælge dine smykker send PM
Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 01:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel bad sådan set om råd omkring konkurrencen og ikke, at en kunne sælge produktet for ham eller at om han skulle tage patent eller ej - man må formode at disse eksperter som har set produktet også har fortalt dem om de skal tage patent eller ej!

Det havde været fint nok, at komme med disse hvis I også havde hjulpet ham - men det gør I jo desværre slet ikke..

Men tilbage til Mikkels spørgsmål! Jeg kender nogen som har været igennem samme konkurrence og I bør med jeres produkt lægge vægt på, at jeg præsentation tydeliggøre hvad jeres produkt kan tilbyde og hjælpe med. 

Hvis I kan få udtagelser fra nogen med søvnproblemer eller en søvnklinik eller en læge omkring de problemer som jeres produkt kan løse, så vil det være rigtig godt - ekspert udtalelser er altid godt! Derudover skal I lave en ren præsentation - altså ikke noget flyvsk med en masse farver, underlige slides hvor tingene flyver ind fra forskellige sider.

Hav fokus på jeres produkt og hvad det kan udrette - gør det så professionelt som muligt.. 

Held og lykke med det hele - lyder meget spændende!

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra København
Tilmeldt 3. Nov 11
Indlæg ialt: 237
Fra  Oikos Development I/S Skrevet kl. 02:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Hansen:
Vores produkt kan erstatte sovemedicin og man vil opnå en dybere søvn ved brug af vores produkt. Ideen er en medicinfri løsning og har ingen bivirkninger.

Det lyder interessant. Jeg går ud fra jeres produkt kun er til folk der har svært ved at sove? Normal søvn er jo cyklisk mellem REM og faser af dybere drømmeløs søvn, der er stadig spekulation omkring hvad de forskellige søvnstadier gør. Er det et produkt der trigger en nemmere onset af "søvn" som initieringen af søvnprocessen og cyklussen af de forskellige stadier?

Jakob Danelund | programmør / stud. psych
IT med indsigt - http://psykit.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)