Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

IPhone Service med henblik på Bagcover

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra odense
Tilmeldt 16. Nov 08
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer 

Jeg går med en lille idé som jeg gerne vil høre jeres mening omkring. 

Som i nok ved eller har erfaret, går skærmen eller bagsiden på på iphone 4 og iphone 4s nemt i stykker.og at lave en virksomhed hvor man reparere disse skader, ville være som at starte en ny virksomhed der solgte biler, der er enormt mange udbydere. jeg vil heller koncentrere mig om at differentiere Iphone fra andre Iphone´s ved at sætte andre bagcovere på. 

Alle Iphone´s bagsider er enten sorte eller hvide, men i virkeligeheden er der utrolige mange design at vælge i mellem.

F.eks. 

   

Der er altså ikke tale om et cover man putter rund om eller udenpå sin iphone, men et cover som sider separat på iphonen. og der er et kæmpe udvalg af forskellige covers. på den måde kan man få sit "egen" iphone som "ingen" andre har. 

jeg ved godt at der er andre som laver det samme, men de har et meget lille udvalg og de skifter dem typisk ikke for kunden. jeg snakker om danske hjemmesider.

Skriv hvad i synes om idéen.

Med Venlig Hilsen

Victor Methmann

 

Tilmeldt 1. Dec 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror det bliver rigtig svært at få solgt ideen!

Fra odense
Tilmeldt 16. Nov 08
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja du har måske ret, men en anden ting ved det, er at det er meget billigere end at få bagsiden lavet med den originale sorte eller hvide del. 

Derfor spare man både penge og får et lækkert design, hvis ens bagsidecover er gået i stykker (altså glasset er gået i stykker) 

Fra odense
Tilmeldt 16. Nov 08
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Mangler Feedback :-) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

fin ide,
men kunne være bedre, hvis kunden selv skiftede det.
det er virkelig let at skifte og så spare du en masse tid. og kunden slipper for at sende sin mobil ind til dig og vente 4 dage på at få den igen.

men klå på! ;)

Fra odense
Tilmeldt 16. Nov 08
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er virkeligt nemt at skifte, men der er folk som ikke kan finde ud af sådanne ting. Derfor vil jeg give kunden tilbudet for selv at vælge om han/hun selv vil skifte den eller og jeg skal skifte den. 

Jeg har evt. overvejet om jeg skulle give noget garanti hvis jeg skifter det, så kunne man jo nemt tage 100-150 bare for at skifte coveret  

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

altså lige meget om de selv skifter eller du skifter for dem, så er der jo garanti på.
- men synes du skal lave en webshop hvor folk kan købe og få det sendt hjem sammen med en lille skruetrækker(koster dig  under en krone, hvis du køber mange hjem.) og så ved siden af det kan du tilbyde dem at sætte det på for dem.


men kan godt garantere dig for at folk ikke vil sende deres mobil ind.
det koster omkring 75 kr. hver vej med fragt. og så skal de vente nogle dage.

men hvis du sender bagcovret så skal de kun betale 20-25 kr. i fragt, fordi det kan være i et brev.

Fra odense
Tilmeldt 16. Nov 08
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja kan Jeg godt se, folk vil ikke sende deres mobil via post. 

jeg siger mange tak for hjælpen, det gav mig helt sikkert noget til eftertanke :-) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

det var så lidt :)

- har selv stået i samme situation som dig

held og lykke med din ide! :)


du kan sagtens tjene godt på det. ihvertfald bedre end at være avisdreng eller arbejde i fakta.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)