Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Livehjælp, er det pengene og tiden værd ?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 456
Fra  PACK2 Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Overvejer at få sat livehjælp/support op i min shop.
Er der nogle som har erfaringer som de vil dele ud af ?
Skaber det mersalg og øget konvertering ?

Er de besøgende nemme at få i tale ?

Fra Roskilde
Tilmeldt 6. Sep 05
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har ikke erfaring med det i en webshop, men hos et webhotel, hvor det fungerede rigtigt godt.
Kom straks igang med at chatte med en supporter, og var de ikke online, så fungerede chatten som en formular og min besked blev sendt til deres support mail.

Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Christian.

 

Jeg har lige skrevet en pm, hvor du gratis kan teste systemet fra InstantService.

 

Dels er der kundeoplevelse og salgserfaringer.

 

Som Michael skriver, så er det godt, når kunden har et spørgsmål og har brug for et hurtigt svar. Det betyder, at kunden ser det som god service.

 

Der hvor InstantService adskiller sig fra andre systemer er, at det automatisk kan registrere, hvis kunder har problemer med at beslutte sig eller betale.

Her kan InstantService registrere den besøgendes adfærd og på baggrund af denne viden tilbyde specialtilpassede invitationer, som gør at det er de kunder, som har spørgsmål som inviteres og du derved får startet en dialog med potentielle besøgende, som ellers ville have forladt siden.

 

Læs vores pdf-fil her InstantService Live support løsning

 

 

Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 456
Fra  PACK2 Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har også gode erfaringer med livesupport som bruger, jeg synes det er en god måde at få hurtig support på, men nu handler jeg med B2B virkosmheder, og jeg har svært ved at lure om det ville være et hit med den slags support.

Umiddelbart tror jeg at det skal prøves af.

Fra Greve
Tilmeldt 7. Apr 07
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 01:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Det behøver ikke at koste penge, der er nogen der giver dem gratis bare du beholder deres copyright på supporten :)

 

det skaber hvertifald mere tryghed for kunderne, da de kan snakke med dig med det samme og uden at skulle alt muligt..

 

Dennis Pedersen

Dennis Pedersen - - Hjemmeside - www..dk -

Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 07:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Christian.

 

Når man går igang med Livesupport, skal du gøre dig overvejelser om, hvorvidt det er i salgshenseende eller som led i din support vedr. trykning etc.

 

Hvis vi tænker i salg, så handler det om at få kontakt. Mange "nøjes" med at sætte en chat-link på hjemmesiden og venter på at kunden kontakter virksomheden. De erfaringer vi har gjort med det er, at konverteringen er forholdsvis lav.

Hvis man derimod skaber et incitament til at kontakte virksomheden, så øges konverteringen. Det kunne være visuelle invitationer som inviterer kunden til en chat vedr. kampagnepriser på udvalgte modeller. Det kan være spørgsmål, som du af erfaring ved, at mange potentielle kunder har ved start, som eksempelvis; " Er du i tvivl om, hvilke materialer du skal bruge, så kontakt vores salgspersonale via chatten!".

 

Det skal ikke være en videnskab, men hvis man gør sig nogle overvejelser, så får man også et større udbytte. /Det gælder jo egentlig for mange ting ;o)

 

PS: Jeg er igang, og kontakter dig idag vedr. testkonto.

 

I øvrigt vil jeg give Dennis ret i at der findes mange gratis systemer derude. Og er man ferm på fingrene og i hovedet, så kan man spare penge der. Vores system og rådgivning koster, men omvendt får du så også et større udbytte.

 

God fornøjelse med det.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Kan InstantSupport produktet også bruges ved problemer under installation af software - altså frafald på downloadside eller under installation - som det kan med indkøbskurven? Send gerne lidt info.
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :
 

Hej Christian

 

Vi har brugt livesupport i ca. 4 måneder nu. Vores erfaringer er at konverteringen er klart højere over telefonen. Det er som regel en mere seriøs kontakt man har over telefonen, men livesupport er et godt alternativ til dem som ikke er "telefon typen". Der er rigtig mange mennesker som ikke bare lige hiver fat i telefonen, medmindre det er meget vigtigt, og her kan livesupport være en god ide til at få dem i dialog.

 

Vi har dog haft problemer med stabiliteten på vores livesupport, så derfor kigger vi efter en ny, fx Liveperson er utroligt meget brugt, og virker meget professionelt.

 

Men du SKAL død og pine være hurtig til at besvare kontakt på livesupport, for som hos os, hvor vi kan sidde og chatte med 4-5 personer på samme tid, så begynder det altså at blive kritisk, og når der så er problemer med stabilitetn i tide og utide så er det at folk får en dårlig oplevelse, og det må bare ikke ske.

Men test det da, se hvad du får ud af det, det kan være at din målgruppe er specielt vild med livesupport og at du har fundet en gylden mulighed for at tjene det mere, ellers er det jo bare at lukke ned for det igen.

 

Men som det bliver nævnt så skal der være incitament til kontakte dig, så får du nok også mest ud af de kontakter du får.

 

Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 456
Fra  PACK2 Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kim,

Jeg tror at jeg med mine produkter har en fordel i forhold til webshops som har en lav omsætning på et gennemsnitsalg. Det er ikke meget tid man skal bruge på en kunde som køber for 40,- strømper før det er en dårlig investering. Men mit gennemsnits salg ligger på et niveau hvor jeg godt kan retfærdiggøre at bruge en del tid på hver enkelt salg.
Det skal helt sikkert prøves af, jeg er sikker på at jeg kan øge min konvertering.

Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Til Jonathan og andre interesserede.

 

Med hensyn til dit spørgsmål vedr. frafald på hjemmesiden på installationssiden, så kan jeg forsøge at forklare det således:

 

En potentiel kunde kommer ind på jeres side, og er interesseret i produktet.

Han går derfor til siden vedr. download.

Da det ser lidt kompliceret ud, står han på siden i x antal sekunder og er i tvivl.

Han beslutter sig derfor, at det må "blive en anden dag".

 

I InstantService kan du gå ind og opsætte regler for, hvornår en eksisterende eller potentiel kunde kan være interessant og dermed tilbyde specialtilpassede invitationer afhængig af den enkeltes adfærd på hjemmesiden.

 

Så, Ja du kan sætte systemet op til, at det automatisk vil invitere den besøgende til en dialog, hvis de har problemer.

 

Mulighederne er rigtig mange.

 

Hvis du eller andre er interesseret i en test-konto, så må I bare sige til. Vi er interesseret I, hvad danske e-handelsdrivende kan få ud af det her system.

 

 

 

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)