Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg forstår det simpelthen ikke :-s

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :
www.hergece.com har jeg google reklamer... Normalt er det tyrkiske links, da siden er på tyrkisk... Men undrede mig over et udenlandsk link via google og kiggede nærmere på siden... Siden hedder http://a1-bikini.com/

Da jeg kom ind på siden kunne jeg ikke rigtig se hvad det forestiller... Et par billeder i toppen, overfyldt med google reklamer, og en tekst der hører til hvert undermenu... En ret ligegyldig tekst...

Først tænkte jeg, at det nok er en fejl... eller også en joke... MEN... Så gik jeg ind på et site hvor de estimerer trafik/besøgende... Og jeg blev noget overrasket, da jeg ser at siden bliver estimeret til at have 130.000 unikke besøgende om måneden... WHAT?!? Estimerings hjemmesiden rammer altså ikke helt ved siden af, da mine egne sider passer ret godt med estimeringen...

Så forstår jeg altså bare ikke, hvordan et så simpelt site kan have SÅ mange besøgende... Og hvad er formålet med at købe google reklamer, for derefter at folk skal ind på den side og klikke på google reklamer??!! Det kan vel ikke løbe rundt?

Nogle SEO guruer der kan forklare, hvad den mand er ude på?? :)

Jeg forstår det ikke... Men jeg kommer til at ligge søvnløs i nat, hvis jeg ikke finder ud af det :)

Hej så længe... :)

 

 

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er vel ret simpelt?....

Han betaler mindre for reklamerne end han får ind i indtægter af de knap så kloge mennesker der ender med at klikke på hans google adwords.

Standard købmands-regning.

Hvad angår de mange besøgende så er det måske værd at bemærke at alt derinde handler om halv eller helnøgne piger m.v. Verden er fyldt med mennesker der ikke har bedre ting at give sig til end at søge efter billeder af bryster på internettet.

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, hvis han kan styre det med at få billigere kliks end hvad han får pr. klik fra hans hjemmeside, så er det jo ret simpelt... og ikke mindst ret genialt...

Jeg er nybegynder mht. SEO og lærer noget hverdag... Men at jeg har brugt flere dage på at skrive en god og lang tekst, hvor hver sætning er gennemtænkt i forhold til søgemaskiner, og at en fyr bare skriver lidt om bikinier og g-strings trusser... og SIKKERT tjener på det... ja... så er det sgu værd at overveje :-)

Tak for svaret :)

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa
Det kaldes vist "arbitrage" (undskyld hvis jeg staver forkert) og nogle SEO hajer har prøvet at forklare hvordan det funker, men de siger allesammen at man virkelig skal have sit "SEO shit together" ( for at sige det på godt dansk..øhh engelsk ) for overhovedet at kunne tjene den tid det tager ind igen.



Side 1 ud af 1 (4 indlæg)