Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyheder - Virksomhed der ønsker samarbejde med kunstner...findes de på Amino!!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 2. May 11
Indlæg ialt: 29
Fra  Bendixen Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er kunstnerne bag disse figur, jeg har en masse ideer til hvordan de skal/kan se ud..osv.

MEN jeg ønsker ikke selv at stå hverken for produktion eller salg af disse...
Er det dig der har virksomheden, eller evt. kender en virksomhed det kunne være interesant for - så er i meget velkommen til at kontakte mig....Jeg har masser af ideer der kunne bygges videre på hvis det rette samarbejde dukker op....Jeg har også lavet en serie med elefanter samt andre figurer.

Ønsker du at hører mere om mine ideer, så vil jeg gerne holde et møde, efter jeg selvfølgelig har modtaget noget om dig og din virksomhed.

Men som skrevet er det KUN kunstneren jeg vil være bag disse figurer ikke den der sætter produktion og salget igang

- så virksomheden skal selv stå for igangsætning & salg af produkterne
- Jeg ønsker blot en %del af salget som kunstner.

(selvfølgelig i samarbejde med mig)

Dette har jeg skrevet om på min blok...men blev opfordret til at sætte det op herinde også.

Jeg vil ikke ud og bruge en masse krudt på at finde den rette virksomhed....tænker at måske vil en virksomhed læse dette og kontakte mig hvis de finder det interesant...om der går ½ eller 1 år betyder ikke så meget, jeg venter til den rette dukker op.
Jeg har gang i mange andre ting, derfor vil jeg kun være kunstneren bag dette.

Figurene på foto er kun Prototypen (formen) det vil sige at man skal tænke sig til hvordan farver osv. vil se ud....Der er sat et par foto ind som er malet grafisk på pc.

På min Google+ konto kan man se en serie skulptur med elefanter der også står med div.  

Har du andre ideer / forslag på figur  så er jeg villig til at moddeler nogle op som du kan se.

Ps..skriv ikke forslag nedenfor til hvem jeg skal kontakte - hvis du mener andre der skal se dette, så send dem gerne et link...og så kan de kontakte mig hvis nogen interesse. 
Jeg skriver dette da jeg har måtte fjerne flere kommentar på min blok som ikke er relevant.

Hilsen

Vivi Bendixen

kontor@bendixen-design.dk 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det en bestemt type virksomhed du har i tankerne? ( det går jeg ud fra, det er)

Hvad skal samarbejdet nærmere gå ud på -  i store træk? Er det et 50/50 samarbejde, økonomisk?

Fra Randers
Tilmeldt 2. May 11
Indlæg ialt: 29
Fra  Bendixen Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Det jeg overvejer / evt. leder efter er at finde en engros virksomhed der evt. i forvejen får lavet noget i kina, og evt. ønsker nye produkter igangsat...som de kan sælge engros til videresalg evt. på messer.

Så nej det er ikke 50/50..

Jeg er kunstneren og der skal aftales en % del som jeg som kunstner får udbetalt ved salg.

Jeg vil ikke blande mig i det videre forløb - blot udvikle nye produkter løbende....det er her et samarbejde kommer ind...ikke økonomisk.

 

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

interessant projektSmile

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)