Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger skarp revisor

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Alle,

 


I starten af 2006 oprettede jeg sammen med 3 venner et anpartsselskab. Vi er alle dygtige indenfor vores felt, men vi vidste desværre meget lidt om at drive virksomhed.


Resultatet er, at vi har et regnskab der sejler en del. Det er ikke et kæmpe regnskab (måske et sted imellem 100-150 bilag), men der er en del løse ender, som vil tage lidt tid i fællesskab med en god revisor at løse.


Jeg har derfor brug for en anbefaling vedr. en god revisor, som kan hjælpe os med at ryde op i regnskabet.

 

Vores virksomhed har base i Charlottenlund.

 


Med venlig hilsen

Mike

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis du eventuelt angiver hvor i landet du søger din revisor vil det nok være lidt nemmere for folk at komme dig til undsætning, selv kender jeg en god revisor i Hinnerup, lidt udenfor Århus.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Tja.. Landsdelen ville helt klart hjælpe, min revisor er i Ribe og han styrer for vildt (jeg ved at det ikke er et udtryk man normalt bruger som revisor)
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Sorry guys - kan jeg selvfølgelig godt se.

 

Landsdelen er på nu og er desværre ikke lige den, hvor i kender nogle eksperter.

 

Mike

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :
damn.. det må være forkølelsen, skulle alligevel have tørret restern fra den sidste nyser af skærmen
På den anden side.. hvem faaan er charlotte og hvordan kommer jeg i hendes lund??

Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 513
Fra  Andando ApS Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mike

Jeg kan varmt anbefale 2talrevision, Morten Thornberg (www.2talrevision.dk) og hans "partner" LT-Regnskabsservice, Lene Thornberg (http://www.thornberg-dk.dk).

Jeg benytter ikke selv regnskabsservicen, idet jeg selv laver min bogføring, men Morten er en knalddygtig revisor.

Kontakt dem evt. for priser


Blankensteiner-slægten ... en "støvet" hobby :-)

Fra københavn
Tilmeldt 17. Sep 07
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Jeg har stor erfaring med ,at hjælpe mindre / små firmaer.. så jeg vil da meget gerne hjælpe jer...

 

KC Regnskabsservice.dk

Løgstørgade 13, 2 sal

2100 København Ø.

Tlf. 51516868

 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)