Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan finder man det, som man brænder for?

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

bare lad livet gå sin gang og spring ud det der din hobby og vis det lykkes så lykkes det og vis ikke lykkes laver du din hobby og du forsættere , for et eller andet må du have du brænder for når du ikke tænker penge men som du bare kan lide at lave

måske tage lidt overarbejde og have mere råd til din hobby og måske er chancen større at leve af sin hobby vis man har flere penge at kaste ud i det 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er enig med Alexander.

Jeg har selv startet flere projekter sammen med en anden, og jeg er ligeglad med pengene, jeg gør det fordi det er sjovt. Jeg betragter pengene som en bonus, og ikke andet.

Hvis du vil starte et projekt op er det klart du skal have et budget osv. Hvis man f.eks. lige har startet en webshop op kan man ikke få succes efter 3 dage - du kan efter 3 år, eller mere. Hvis du har planer om at starte en shop eller har startet én, så synes jeg ikke du skal gøre det for pengene, jeg synes du skal betragte det som at du hjælper kunder med at få løst deres problem. Pengene er bare en bonus.

Når du så en dag får succes så kan pengene være dit mål.

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Tilmeldt 10. Jun 11
Indlæg ialt: 41
Fra  Effektiv Slankekur Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er heller ingen der siger du skal finde det endelige nu og her, lav noget der er sjovt her og nu, der er ingen der forbyder dig at sælge der bagefter og kommer videre med noget andet.

Jeg tror du skal prøve at tage pengene ud af din ligning, og finde ud af hvad det er du vil. Når pengene ikke længere er en faktor/problem er det nemmere at finde ud af hvad du gerne vil. Ville du gerne være bartender uden penge? Ville du gerne skrive din bog uden penge? 

God og effektiv slankekur. Tab dig hurtigt 5 kg, god og billig slankemad

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hassan Aziz:

Når du så en dag får succes så kan pengene være dit mål.

Er det et forsøg på omvendt psykologi? Jeg forstår ikke helt:

Når man ikke har pengene må det ikke være ens mål at få dem.

Når man så har dem, - skal man have som mål at få flere ? Eller hvordan skal det forstås.

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan godt lide Alexanders vinkel! Fodbold virker som dit element, så det ville jo være rigtig godt hvis du kunne udtænke et genialt produkt, eller et niche produkt til fodbold fans.

Du har sikkert prøvet at sidde til en fodboldkamp og mangle noget, sådan en idé kan blive guld! Det er jo også smart at udvikle et produkt hvor man selv er målgruppen.

Nu kom jeg vidst ud på et sidespor, så vidt jeg husker havde du et max budget på omkring 25.000 kr., så kan du finde en niche inden for online handel med fodbold relaterede produkter? Unisport sidder jo ret godt på markedet, men husk du skal ikke gå efter at vælte Unisport af tronen! Du skal finde din niche :-)

Held og Lykke her fra :-)

- Alexander Baandrup Larsen 

Fra Farum
Tilmeldt 22. Nov 11
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Start en fodbold en side side op for fodbold fans :D

Hvor du sælger de nyeste fifa, pes og andre fodbold spil til computer, ps3 og xbox :)

Hvor du også skriver artikler om det nyeste nye inden for fodbold verdenen...

Hvor du sælger fodbolde, fodboldsko og fodboldtøj :)

Ej, det var mere som inspiration til dig, men jeg tror faktisk ikke at der er nogle hjemmesider der har alle disse ting på en gang. Og det kunne jo være interesseant, at se hvordan sådan noget ville gå...men jeg siger ikke at du skal have alle tingene på en gang, men man kunne lægge ud med, at starte med en?

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Med fare for at lyde frygtelig gammel og kedelig, så havde du vel ikke forestillet dig, at du skulle leve af at spille fifa? Når jeg spørger, hvad du kan lide at lave, tænker jeg arbejdsrelateret - ikke fritidsrelateret. 

Jeg ved godt, der er nogle få, der kommer til at leve af deres fritidsinteresse, men det er ikke kun en god ting, når fritid bliver arbejde, forsvinder fritidselementet for de fleste.

Men når du er 18 år, har du vel en kvalificeret idé om, hvad du skal leve af, når du fylder 30? I det mindste må du vide, hvilken retning, du gerne vil gå i?

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Majbritt Jacobsen:

Med fare for at lyde frygtelig gammel og kedelig, så havde du vel ikke forestillet dig, at du skulle leve af at spille fifa? Når jeg spørger, hvad du kan lide at lave, tænker jeg arbejdsrelateret - ikke fritidsrelateret. 

Jeg ved godt, der er nogle få, der kommer til at leve af deres fritidsinteresse, men det er ikke kun en god ting, når fritid bliver arbejde, forsvinder fritidselementet for de fleste.

Men når du er 18 år, har du vel en kvalificeret idé om, hvad du skal leve af, når du fylder 30? I det mindste må du vide, hvilken retning, du gerne vil gå i?

Fifa er kun fritid og ikke noget jeg bruger alt for meget tid på 3-4 timer om ugen maks.

Vil gerne drive eget firma, det er mit mål :P Ej, har længe drømt om at drive en handels virksomhed, men at sælge små restpartier er ikke sjovt! Men ved bare ikke hvad jeg skulle sælge og koster en del at starte :)

Så har jeg også fået en idé om at lave en shop der udelukkende sælger målmands handsker, dog har jeg aldrig fundet nogle der kunne levere det til en fornuftig pris! (Har også kontaktet mærkerne). Er selv målmand. Det ville nok have min interesse uden, at det skulle handle om penge! :) Men hvordan skal jeg dog få fat på produkterne? (Mærker som Adidas, Nike, Select osv. jeg gerne vil have fat på). Tror i måske jeg kunne få et samarbejde, med en sportsbutik der så ville kunne levere det? :) Markedet er nok hellere ikke det største?

Mvh Lasse

Tilmeldt 10. Jun 11
Indlæg ialt: 41
Fra  Effektiv Slankekur Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Se nu her, nu nærmer vi os noget der kan bruges til noget. Målmandshandsker. Det er et godt udgangspunkt. Det er tilpas en niche til at det kan lade sig gøre. Du tænker rigtigt nu, det er et skridt i den rigtige retning. Pyt med om der ikke er noget der vil være med, find lidt mindre kendte mærker til at starte med så, så er du i gang. Det er bedre at satse på dette ene produkt end det er at satse på alt det andet. Hvis du ved hvad du snakker om når du snakker målmandshandsker, så er den  lige i skabet.

Jeg synes dette er godt, jeg tror du har dit næste projekt her, uden at du måske ville det. Se på dem der er her på siden, nogle sælger KUN golfbolde, nogle sælger KUN strømper osv.

God og effektiv slankekur. Tab dig hurtigt 5 kg, god og billig slankemad

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 48
Fra  Sign City Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Lasse

 

Her er en fantastisk mulighed som jeg vil forslå dig. Klik her:

 

www.generation-h.dk

 

 

Benyt min kode 3010

 

Jeg ringer dig efterfølgende op og tager en snak med dig.

Mange hilsener

Søren Maigaard

Jeg er initiativtager til www.forhandlerportalen.dk Kontakt mig via portalen. Mange hilsener Søren Maigaard tlf. 98113677 mail:info@forhandlerprotalen.dk

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)