Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du være med til at skabe det nye Facebook?

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 12. Dec 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har endelig fået idéen til et koncept som vil være på alles læber og som alle har brug for! Da det er et relativt simpelt site kan jeg ikke forklare nærmere herinde. Da jeg selv kan programmerer søger jeg KUN 1 dygtig programmør, du skal kunne HTML5, PHP, .NET, JAVA, FLASH og naturligvis CSS, du må meget gerne have erfaring med server systemer og have en viden om hvordan man hoster sin egen side og hvilken systemer der skal bruges. Send mig en PM. Der vil dog ikke blive givet flere informationer her kun når den rigtige er fundet vil konceptet blive forklaret på et møde. Jeg har finansiel backup, mangler kun en "top nørd" ligesom mig selv!

Hilsen ham med den rigtig gode idé
Tilmeldt 12. Dec 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Det skal pointeres at jeg med "det nyde Facebook" ikke mener et samlingssted. Sådan et koncept er ikke set før men kan opnå ligeså meget trafik som facebook, hvis ikke mere da det er noget alle har brug for, i ved det bare ikke før konceptet fødes ;-)
Tilmeldt 12. Dec 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg søger med dette indlæg en partner. Det er ikke betalings arbejde. Vil naturligvis gerne betale for arbejdet. Men det er nok mere attraktivt med et partnerskab. Sitet skal forresten understøtte alle sprog, da alle som har en Facebook vil bruge sitet når de høre om det.
Tilmeldt 12. Dec 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

127 visninger men kun 1 PM, utroligt :-) Er der virkelig inden der besidder de kompetencer jeg søger eller er interesseret i at skabe en verdenssucces i samme liga som Facebook, Youtube, Myspace osv...?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

MindPuzzles:
127 visninger men kun 1 PM, utroligt :-) Er der virkelig inden der besidder de kompetencer jeg søger eller er interesseret i at skabe en verdenssucces i samme liga som Facebook, Youtube, Myspace osv...?

Tror desværre du bliver nødt til at lade nogle flere detaljer omkring dit projekt sive ud før du kan forvente mere respons. Godt nok finder du iværksættere der er ivrige her på Amino, men omvendt kan jeg da tale for mig selv og sige at jeg ikke har tænkt mig at smide de projekter der giver mig råd til huslejen bare for et indlæg hvori du skriver at det bliver det nye Facebook, det har du jo ingen garanti for - også selvom det sikkert er en god idé :)

Fra Farum
Tilmeldt 22. Nov 11
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lidt på fornemmelsen af, at der bare er mange krav, hvilket du selvfølgelig skal have lov til at stille. Jeg tror der er mange der ville være villige til, at være med, hvis de bare havde kvalifikationerne (eller også er det bare mig der er helt gal på den). :D

Men held og lykke med dit projekt!

Skulle du få brug for en tyrkisk oversættelse en dag kunne jeg da sikkert hjælpe ;)

Mvh.

Berti.

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder spænende :-) Glæder mig til at se siden, men det er vel et stort projekt... Så der går nok lang tid før vi får noget at se :/

Held og Lykke

- Alexander Baandrup Larsen 

Fra København
Tilmeldt 7. Dec 11
Indlæg ialt: 39
Fra  VenueGo Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

lyder interessant. Men besidder desværre ikke de store kompetencer indenfor programmering. Men glæder mig til høre mere og kan måske tilbyde min assistance på et senere stadie i dit projekt.

Et råd fra mig ville dog være, at du gav mere konkret information omkring stillingen samt at det bliver opstillet overskueligt.

Hvad indebærer stillingen? hvilke krav/forventer(har du skrevet) og hvilken fortjeneste er der ved stillingen?

Men også om dig selv og additional info f.eks. kontaktinformation.  Sågar måske henvisning til din linkedin profil. Man må give noget, for at få noget :)

Den infomartion, som jeg kan se er, at du kalder dig mindpuzzles og at du har skrevet 4 indlæg, som alle er i samme tråd. Det får man ikke vanvittigt meget ud af.

Derved kan andre brugere bedre vurdere troværdigheden og kontaket dig. 

håber at det kan hjælpe dig med en programmør og god vind :)

mvh

Alan

Fra Holte
Tilmeldt 30. Mar 07
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Først og fremmest kunne det være interesant, hvis du bød ind med hvad du kan tilbyde. Hvis jeg som programmør skal ligge 200+ timer, så skal du have mere at tilbyde end bare en god ide.. Gode ideer kan alle få.

Mht. din kravspecificering, så tvivler jeg på at du finder nogen som helst programmør i Danmark, som besidder alle de kompetencer du nævner, og hvis han findes, så har jeg svært ved at forestille mig at han kan være andet end en generalist i hvert område.

Derudover overlapper PHP, .NET og JAVA hinanden.. Hvorfor ikke bare vælge en Java udvikler, som kan bygge en webløsning i JSP og en eventuel "klassisk" applikation i almindelig Java?

Det virker umiddelbart somom du skal undersøge lidt nærmere om hvad du har behov for.

 

Spreadboard.com - Projektstyring, samarbejde, tidsregistrering og meget mere.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg synes bare du skal kaste dig ud i det lave hvad du kan lave selv når du næste gang poster vises er i gang er det langt lettere komme lidt videre for nu kan andre se du har en vild iværksættere passion

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)