Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan finder jeg leverandør

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Mar 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allesammen!

Jeg har brug for hjælp, jeg vil gerne så småt starte mig eget tøjmærke. Eller bare selv designe T-shirts og sælge dem. Men ved ikke hvordan jeg finder mig en leverandør, der ikke er alt for dyr.
Er der nogle af jer der kan hjælpe med med mit problem og vejlede mig i hvordan man finder en og hvor det evt. kunne være??

Hilsen

Nikolaj 

Fra København
Tilmeldt 13. Dec 11
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Det kommer virkelig an på, hvad du skal bruge.

Er det eksklusivt tøj, hvad er det for nogle varer du skal have leveret? Er det stof eller er det en producent af dit tøj du har brug for?

Jeg kan måske godt hjælpe, men det kræver nok, at du beskriver lidt nærmere, hvad det er du er ude efter.

mvh

Morten
Tilmeldt 6. Mar 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Det er tøj i en god kvalitet, det er en producent af tøj jeg har brug for.
Jeg leder efter en leverandør, det laver tøj i en god kvalitet og kan sætte de designs på som jeg laver.
Enten i print eller noget lignende.

mvh.

Nikolaj 

Fra København
Tilmeldt 13. Dec 11
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Nikolaj


Hvis du bare skal have lavet en "prototype", så er der jo masser af små systuer og lignende som vil være i stand til at hjælpe dig.

Der er også en hel masse virksomheder rundt omkring, der laver print på tøj, hvis det er det du søger.

Jeg ved mange af de studieturstrøjeproducenter, der snyder gymnasieelevener så det basker, køber trøjer af flere af de anerkendte firmaer, som så bare sælger trøjerne under andre navne.

Jeg tror derfor, at jeg ville kontakte en tøjproducent, der laver noget tøj du godt kan lide og så kontakte et trykkeri, der kan lave dit tryk og dem er der mange af.

Jeg kan stadig ikke rigtig finde ud af, hvad det er du gerne vil, så jeg er ikke sikker på, at jeg virkelig kan hjælpe.

Forøvrigt så vil jeg sige, at hvis du slår dig på studieturs- og studentertrøjer, så er der et kæmpe marked med kunder, der er villige til at betale en over(åger)pris for varerne.
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)