Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mateeriale til bog søges

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Helsinge
Tilmeldt 29. May 11
Indlæg ialt: 92
Fra  Kosmovej Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen.

Jeg skal bruge materiale til en bog om, hvordan vi behandler døende i vores sundhedsvæsen. Så hvis du, eller en du kender, har en oplevelse omkring emnet, negativ eller positiv, som jeg må bruge i bogen, så send den til mig.
Bogen skal bruges som debatoplæg og forhåbentligt til, at gøre os bedre til at hjælpe folk i livets afslutning.

Del gerne dette med dine venner.

Med venlig hilsen

Joan

Fra Risskov
Tilmeldt 6. Sep 06
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Joan

For 1 ½ år siden døde min mor af kræft på Silkeborg sygehus. Personalet gjort alt, hvad de kunne for at
hjælpe hende, og der var tilknyttet en person fra palliativ team som hjalp min mor med lindring og snak. Da min mor døde den 17. maj 2010 var vi nede at se hende, og personalet havde gjort hende fint i stand og tændt lys. Da vi havde set min mor og tage afsked fik vi stukket en folder i hånden om det videre
forløb.

Det hele var så tomt da vi gik ud ad døren på sygehuset. Verden uden for var som den plejede, men min
verden var gået helt i stå og spørgsmålet ”hvad så nu?” dukkede op.

Jeg savnede rigtig meget, at der lige var en der havde taget sig tid til at snakke med os. Der var så mange spørgsmål, som jeg nu aldrig vil få svar på.

De bedste hilsner Agnete

Alma & Jacob - Økologisk og bæredygtigt legetøj valgt med omtanke almaogjacob.dk

Fra Helsinge
Tilmeldt 29. May 11
Indlæg ialt: 92
Fra  Kosmovej Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Agnete

Jeg vil meget gerne bruge det du har oplevet, som et debatoplæg i bogen...Tak for hjælpen.

 

Med venlig hilsen

Joan Jørgensen

Fra Risskov
Tilmeldt 6. Sep 06
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var så lidt Smile

Pøj pøj med bogen  Smile

Alma & Jacob - Økologisk og bæredygtigt legetøj valgt med omtanke almaogjacob.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)