Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ansatte?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Mar 08
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Goddag amino's

Jeg har fået et størrer efterspørgsel i min by om hvorfor jeg ikke holder åben 3 timer hver fredag og lørdag , jeg sælger ting til festen prima balloner med helium i - udlejer popcorn maskiner osv . Jeg har bare ikke selv tid da jeg altid er udenbys og lave balloner i weekenden - hvad skal der til for at jeg må få en til at komme og stå 6 timer i ugen for mig ? Er der nogle krav ? Og hvad med lønnen ? Er der nogle ting men skal være OBS på inden man betyder at ansætte en ,

På forhånd tak
Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas.

Jeg har prøvet det alt for meget.

Find en som har et cvr. nummer og få en faktura af ham, ham kan du også sige farvel til fra dag til dag, det er den bedste måde at gøre det på for dig tror jeg.

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra København K
Tilmeldt 2. Mar 10
Indlæg ialt: 112
Fra  Visma DataLøn A/S Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Hos Multidata kan vi hjælpe dig med alt omkring lønnen. Vi beregner SKAT, ATP, AMB, feriepenge osv. og sørger selvfølgelig for alle overførsler. Vi kan endvidere hjælpe dig med en gratis ansættelseskontrakt og gratis personalejuridisk råd og vejledning, hvis du fremadrettet skulle få spørgsmål omkring den ansatte.

Du kan læse mere om produktet her http://www.multidata.dk/losninger/SMV/Mit-lon-og-personalekontor , og er er der spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte os i salgsafdeling på tlf. 7227 9019.

Med venlig hilsen

Multidata

Tine H. Henriksen

 

 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)