Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hår Extension. Webshop

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jul 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

 

Jeg har bestuttet mig at træde ind i skønhedsverden, som jeg godt ved er meget fyldt.

Jeg har tænkt mig at starte en webshop op med salg af hår extension, der er virkelig mange om budet det ved jeg.

Jeg har arbejdet som frisør i snart ti år, og jeg føler der skal ske noget nyt. Jeg vil stadig godt arbejde med det jeg har erfaring med, så det er derfor jeg har valgt at gå denne vej.

Vil lave webshop/hjemmeside, holde kurser og lave opsøgende salg i saloner.

Mit problem er, jeg mangler en grossist som jeg kan få hår fra. Søger alle slags ægte hår, Trenser, hot  fusion, tape, og clips.

Jeg kunne jo godt tænke mig at jeg kunne handle direkte med producenten, men jeg synes det er svært at tage kontakt til fx Kina og Asien.

 

Mvh Michelle 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 14. Oct 10
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michelle

Det er ret enkelt at tage kontakt til Kina mv. via sider som alibaba.com... Jeg har hjulpet fruen med at komme igang for noget tid siden...

Du finder en/flere forhandlere, beder om priser på det du ønsker, afgiver din bestilling og betaler for varene... Efter 3-4 uger kommer posten med det...

Det kan godt betale sig at bruge noget tid på det, da der er en del pris og kvalitets forskel... De har formentlig alle en color-ring du kan bestille med alle deres farver...

God vind

Mvh. Nick

Generatorer og nødstrømsanlæg www.genshop.dk

Tilmeldt 13. Jul 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nick. Tak for svar.

Det må være vejen frem. Har hørt lidt dårligt om alibaba.com. At folk var blevet snydt, fået gode prøver hjem, men da de så bestilte meget var det noget skidt.

Ja jeg ønsker at få det bedst hår hjem, især fordi jeg vil sælge til frisører, og de ved jo hvad der er det bedste.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)