Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Besøg af julemanden, hvor skal man annoncere???

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg har en kammerat som ikke skal holde jul og derfor gerne vil glæde nogle børn/voksne med et besøg d. 24/12.

Hans plan er at starte om formiddagen og indtil engang hen på aftenen. F.eks. kl. 10.00 til 20.00, men hvor skal man annoncere dette og er det for sent ?

Han bor i Fredericia og vil gerne kører til familier i Jylland og på fyn. Hans forslag var kr. 500,- for et besøg på ca. 15 min inkl. kørsel, jeg mener det er alt for billigt, men kender heller ikke markedet :-)

Nogen forslag ?

Mvh Lars

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

telefon bookeren:
Hans plan er at starte om formiddagen og indtil engang hen på aftenen. F.eks. kl. 10.00 til 20.00, men hvor skal man annoncere dette og er det for sent ?

 

De lokale eller regionale aviser - og for de lokale avisers vedkommende, så er løbet nok kørt med annoncering inden jul.

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Fra København Ø
Tilmeldt 7. Sep 08
Indlæg ialt: 215
Fra  Europanet.dk Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hørte lige i radioen imorges, at den normale side på nettet, hvor man normalt kan hyre julemænd,
har fået ekstremt få henvendelse i år, sammenlignet med sidste år (kun ca 10 i år mod over 100 sidste år).

Den kammerat skal nok være opmærksom på, at det bliver svært, historien var at lige netop dette er sparet væk hos de fleste lige i øjeblikket.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)