Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny hjemmeside har skabt voldsom debat!

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

trickeren:

fup og fidus!

- men jeg må ærligt indrømme at det er ret godt fundet på! :-D

Jeg kan fortælle at jeg testet den, og den passet fuldkommen med downloads samt location. 

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 11
Indlæg ialt: 192
Fra  Kamikaze Software Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg læste en artikel på ycombinator om at en russisk side stod og holdte øje med alle de store public trackers og havde en kæmpe databaser af hvem der har downloadet hvad. Så hvis man kan tilgå den, kan siden jo rent faktisk godt være rigtig. Men som tidligere nævnt her i posten kan den jo nok ikke tage højde for dynamisk IP eller wardriving. Og så kigger den jo kun på public trackers - der findes vel torrentsider hvor man skal bruge et login.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 283
Fra  Mkkostvejledning Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :
fol tjener penge på de mest mærkelige ting,og jeg er bestemt ikke tilhænger af dette.at spinne guld på andre folks bekostning...
Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Miriam:
fol tjener penge på de mest mærkelige ting,og jeg er bestemt ikke tilhænger af dette.at spinne guld på andre folks bekostning...

Miriam, der bliver da ikke spinnet guld på andre folks bekostning? Hvis man har downloadet ulovlige torrents, så er man sgu selv skyld i at man bliver hængt ud...

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Cap'n Halfdan Timm:

Kør en whois-søgning på JS-law (Antipiratgruppens advokater) og prøv deres IP-adresse på tjenesten. :-)

De har næsten downloadet mere, end jeg har. Selvom de godt må, appearantly.

Derudover var tjenesten sjovere, da 192.168.1.1 stadigt virkede. Dén IP havde nærmest downloadet hele internettet, men de har fjernet glitchen nu. Desværre.

Hvordan har du fundet JS-Law"s ip, du har lavet et ping på deres domæne via CMD? - det kan vel være andre udbydere hoster deres webdomæne?. 

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 11
Indlæg ialt: 192
Fra  Kamikaze Software Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Falk Nielsen:
Miriam, der bliver da ikke spinnet guld på andre folks bekostning? Hvis man har downloadet ulovlige torrents, så er man sgu selv skyld i at man bliver hængt ud...

Men det er vel stadig på andres bekostning :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

de kan da ikke se det er mig der logget ind på min nabo ip , det er vel lovligt med trådløs internet

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 24. Jan 11
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :

hmm det virker ikke med en af de store klienter som Emule og Kademia search.

 Jeg har flere nas servere der kører p2p programmer og ingen af dem kan jeg finde noget på, håber ikke jeg glip af gratis SEO nu Big Smile

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg efterhånden set linket til den hjemmeside postet nogle gange rundt omkring. 

For mig, ligner det mere og mere et genialt viralt markedsføringstrick. Ikke nødvendigvis kun til bannereklamer og adsense eller lignende - men en viral kampagne fra dem, der forsøger at bekæmpe piratkopiering. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)