Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvor er pigerne?

Side 3 ud af 9 (85 indlæg)
Fra Nordborg
Tilmeldt 19. Nov 10
Indlæg ialt: 119
Fra  Mumschoice.dk Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er her også. Er pt på barsel men starter min drømmebusiness 1 oktober 2012...

Fra Nordborg
Tilmeldt 19. Nov 10
Indlæg ialt: 119
Fra  Mumschoice.dk Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er her og er begyndt at være en del mere aktiv. Er pt på min 2 barsel og overgår til min 3 OG sidste barsel midt marts. 1 oktober starter jeg endelig min drømme business, som længe har været på tegnebrættet. Det værste er at få økonomien til at hænge sammen. Men uanset hvad starter jeg :-)

Tilmeldt 5. Jul 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder spændende ;)

Hvad er din drømmebusiness?

Jeg selv kæmper med at stable en webshop på benene

men ja det økonomiske er altid en stor faktor

Fra KBH
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 241
Fra  CityCallCenter ApS Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Er her også. Og er ikke ny. Smile

Der findes utallige kvindenetværk, hvis I er på udkig efter dem. Jeg selv er mere til de blandede... får røde knopper af kvinders kvidren og hønsen. (sagde direktøren af en virksomhed med stort set kun kvindelige ansatte Smile)

Fra Nordborg
Tilmeldt 19. Nov 10
Indlæg ialt: 119
Fra  Mumschoice.dk Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Min drømmebusiness = en webshop som pt er under udvikling. En shop med lækkert og anderledes børnetøj samt lækkerier til mor. Jeg både importerer, sælger danske mærker og producerer selv med mit "brand" Butterfly Dreams" ;-)

Fra Nordborg
Tilmeldt 19. Nov 10
Indlæg ialt: 119
Fra  Mumschoice.dk Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Liv:
Her er det største issue også pengene.. Men har brugt lidt penge hver mdr til webshoppen. Nu kommer problemet så, hvor det 1,2,3 bliver sommer og efteråret nærmer sig, hvor jeg skal til at bestille vare hjem! Håber banken er villig til at give en lille kassekredit, hvis jeg medbringer en god og konkret forretningsplan. Og ellers bliver det en noget langsommere process en påregnet.

Da jeg er på dagpenge efter min barsel, ja så skal jeg have fundet et deltidsarbejde, så jeg kan have det + min virksomhed. Med 3 små børn vil det ikke kunne lade sig gøre med fuldtidsarbejde + virksomhed.

Ps mine børn er ved lanceringen 1 oktober 1/2 år, 1 1/2 år og 2 1/2 år ;-)

Tilmeldt 5. Oct 08
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er her også.. Ikke altid lige aktiv da jeg også har 2 skønne piger og fuldtidsjob der skal passes. Big Smile

Jeg har siderne: www.navnesnak.dk

Samt en lille webshop som jeg startede i Oktober: www.barselskurven.dk

Fra København
Tilmeldt 22. Aug 11
Indlæg ialt: 406
Fra  FokusH Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er her også ;-) Men ikke så aktiv p.t., da jeg har hylende travlt IRL. Som så mange andre nystartede har jeg også lønarbejde, og det kræver sit. Heldigvis ligger lønarbejde og bopæl i hver sin nde af landet, så jeg har nogle gode, lange togture, hvor jeg kan nå både det ene og det andet.

Og så har jeg lige opdaget Scrivener - og er helt solgt! Er her andre forfattere, som bruger dette herlige program??

Fra Farum
Tilmeldt 21. Jan 12
Indlæg ialt: 3
Fra  ADHDkompagniet v/ Charlotte Hjorth Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Miriam,

Jeg er helt ny herinde og glæder mig til lære jer at kende.

Charlotte

Fra Kalundborg
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 283
Fra  Mkkostvejledning Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

dejligt vi er så mange tøser efterhånden,trode ikke her var så mange?! :-)

Side 3 ud af 9 (85 indlæg)