Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Godt regnskab som Aps, skal man danne et A/S ?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Fårvang
Tilmeldt 30. Jun 08
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle aminoer

Jeg ved dette spørgsmål har været stillet før, men stiller det aligevel :P

Ldt bagrunds info, vi handler meget med udlandet vi importeret for min 2-3 millioner kr om året og exportere rigtigt meget til sverige. 

Vi skal til at aflevee regnskab for dette år og vi har fået et godt resultat, så godt at vi faktisk har kapital nok til at omdanne os til et a/s burde vi gøre dette? eller er det bedre bare at have et godt års regnskab.

Vores nuværrende problem er at vi ikke kan kreditgodkendes fordi vi ikke har været igang så længe ville et a/s ændre på dette?

Mvh
Daniel 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej.

Hvorfor vil i gøre det?

I skal have bestyrelse så...!

I min optik er udlandet ligeglad med om det er et ApS, A/S eller SMBA de handler med.

Nej..vil ikke ændre på kreditgodkendelse.

I princippet flytter i jo bare nogle frie midler til bunden egenkapital.

Dog vil en bank se egenkapitalen under et uanset Aps eller A/S.

 

MvH

Peter

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

monstermus:
Vi skal til at aflevee regnskab for dette år og vi har fået et godt resultat, så godt at vi faktisk har kapital nok til at omdanne os til et a/s burde vi gøre dette?

Som udgangspunkt giver det blot øgede omkostninger og skærpede krav.

Det skal dog siges at der til tider ses mere positivt i kreditvurderingsøjeblikket på A/S hvis kapitalen er fuldt indbetalt (dette skal forstås derhen, at man jo i dag ikke behøver 500.000 for at stifte et A/S).

Men aktuelt tror jeg det er bedre for jer at vise jeres fremgang i ApS´et, da I jo viser I tjener penge, I kan risikere med et A/S at komme i samme situation, da der jo for dette selskabs så ikke vil være nogle historiske tal, hvorimod det er der for ApS´et.

 

 

Køb ren argan olie her

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)