Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oprettelse af kontor: Telefon løsning

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Herlev
Tilmeldt 27. Apr 11
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi skal til at oprette 2 kontorer. der er fysisk meget langt mellem kontorerne, men vi skal i det daglige kunne kommunikere gratis og modtage/foretage opkald fra eksterne. Vi vil have behov for:

1) tale gratis sammen, 2) modtage opkald udefra, 3) foretage opkald ud, 4) viderestille eksterne opkald til feks. mobil, 5) eksterne opkald skal ringe på flere telefoner, 6) vi skal kunne holde tlf. møde internt med eksterne, 7) have eet firmanummer som eksterne kan ringe til

ja.... Det må vist være det - sådan ca.

Vi har overvejet skype og redspot. Jeg kan dog ikke gennemskue om skype kan håndtere et skypemøde mellem 2 interne + 2 eksterne. Jeg er blevet oplyst at man ikke kan tale internt over samme firma-skype profil, men skal have 2 profiler åbne. Kan man det, eller skal man lukke den ene profil ned hvis man ønsker den anden åbnet.

Er der erfaringer med at skype kan håndtere den kompleksitet der er i et fælles nummer og intern kommunikation?

På forhånd tak.

Christian

Fra Søborg
Tilmeldt 7. Sep 11
Indlæg ialt: 327
Fra  Endorse IT Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Jeg ville helt klart kigge på www.fonet.dk det er iptelefoni når der er best, tastselvmenuer, viderestillinger basseret på froskellige betingelser, gratis intern, du kan sætte hvilket nr du skal ringe ud, hvilke brugere der skal ringes ind på fra hvilke numre, kort sagt stort set alt.

Deres hjemmeside er lidt kluntet, men det er deres service bestemt ikke!

/Nicolay Høy
Endorse IT - http://www.endorseit.dk

Fra Herlev
Tilmeldt 27. Apr 11
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Det ser godt ud. Er det stabilt med god kvalitet?

Fra Søborg
Tilmeldt 7. Sep 11
Indlæg ialt: 327
Fra  Endorse IT Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Deres system fejler ikke noget.

Jeg har brugt dem i flere år, og har haft hvad der kan tælles på en hånd hvor deres system ikke har virket, inkl. hvor de har været nød til at omlægge servere.

Og det bliver aldrig bedre end den forbindelse/netværk du sidder på.
Så det er noget med at få en fornuftig forbindelse ind i huset og så får noget QOS på netværket så du er sikret at telefonien altid har den plads nettet som den kræver.

/Nicolay Høy
Endorse IT - http://www.endorseit.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har haft erfaring fra tidligere job med IPGroup, som er meget stabile, pålidelige og fornuftige i priserne. www.ipg.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har 3 valgmuligheder... Firmafon firmafon eller firmafon!

Det er sgu det mest fantastiske jeg har set indenfor den slagsløsninger. Sådan lige hurtigt skimmet, så tror jeg det overholder alle dine krav :)

Men hiv fat i nicklas herinde fra :) Her er knald hurtig til at svare :)

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 07:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Du skal være meget velkommen til at tage et kig på Firmafon det lyder som om vores løsning passer lige til dig.

Du er meget velkommen til at ringe til os med spørgsmål på 71 99 99 99 :)

Rigtig god jul!

Fra Herlev
Tilmeldt 27. Apr 11
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 08:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle og Niklas

Tak for gode svar. Jeg kikker på dem alle.

vedr firmafon, så ser det rigtigt interessant ud. Om det er for "stort" (og dermed budget-mæssigt lidt i overkanten) for vores behov lige nu hvor vi ikke behøver meget mere end at kunne ringe ind og ud, ved jeg ikke.

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 08:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Chrstian

Det er en vurdering i selv skal tage, men vi har rigtig mange virksomheder af jeres natur og størrelse som kunder i dag, har ikke mange kommentar på prisen :)

Fra Søborg
Tilmeldt 7. Sep 11
Indlæg ialt: 327
Fra  Endorse IT Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Jeg syndes nu at firmafon ser voldsomt dyrt i forhold til hvad man får!
Man skal ihvertfald ikke have en smartphone hvis man skal bruge deres pakker, på trods af at jeg har delt mit telefoni i to selskaber er det stadig langt billigere end firmafon kan komme i nærheden af.

/Nicolay Høy
Endorse IT - http://www.endorseit.dk

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)