Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kvindelige iværksættere søges

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er i gang med at skriuve en bog om kvindelige iværksættere - og hvorfor vi er i mindretal.

I den forbindelse vil jeg gerne have en række interviews i bogen med forskellige kvindelige iværksættere. Nogle nye, nogle gamle, nogen der sælger børnetøj og nogle der laver noget HELT andet.

Er der mon nogen der har lyst til at hjælpe?

Man skal være villig til at stå frem mad navn, firmanavn og billede - og til gengæld får man selvfølgelig noget omtale af sin virksomhed.

Fra Helsinge
Tilmeldt 29. May 11
Indlæg ialt: 92
Fra  Kosmovej Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Majbritt.

Ja, jeg vil gerne bidrage med et interview til din bog.

 

Med venlig hilsen

Joan Jørgensen

 

Fra Århus
Tilmeldt 15. Dec 11
Indlæg ialt: 5
Fra  ALL INTO communication Skrevet kl. 01:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder da spændende. Virkeligt et interessant emne!
Jeg melder mig også på banen ;-)

Går vist under titlen "en af de nye", da jeg startede kommunikationsbureauet ALL INTO communication i okt. 2011. Desuden er jeg specialestuderende og på "barsel"...

Jeg glæder mig til at høre fra dig.

Julehilsner
Line

Fra Nordjylland
Tilmeldt 5. Mar 11
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 01:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Majbritt,

Det vil jeg selvfølgelig smadder gerne. Jeg er utrolig imponeret over dit arbejde med netavisen og har flere gange tænkt på at annocere på dit site.

Lad os vende den mulighed, hvis du synes www.erfaland.dk og min historie vil kunne give værdi til andre iværksættere.

De bedste hilsner

Christina

Har du besøgt landbrugets debat- og erfaringsforum www.erfaland.dk i dag?

Udarbejdet af landmænd, for landmænd!

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder helt super - hvis I vil sende en mail til mail@djurskommunikation.dk kan vi bedre aftale hvordan, hvor og hvornår :)

Hvis der er andre interesserede - så byd endelig ind - en kvindelig webdesigner, programmør eller grafiker kunne være sjov at have med 

Fra Kalundborg
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 283
Fra  Mkkostvejledning Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

JEg er ved at være klar til at starte op,men du skal nok bruge folk der allerede ER iværksættere...ellers skriver du bare et pb så vil jeg gerne stå til rådighed også.

Fra Egtved, Vejle
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 34
Fra  Tidsel Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg hjælper gerne. Jeg er halvgammel som iværksætter. Har haft firmaet i knap 5 år (selv er jeg 35). Mit firma syr slynger (til at bære børn i). Det er "kun" en hobby. Jeg er på nedsat tid ved siden af.

Send en pm/mail hvis det skal være

Ejer af Tidsel og sugrushop. Slynger, bæreseler og Sugru

Fra Egå
Tilmeldt 13. Jul 11
Indlæg ialt: 7
Fra  sign-on Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maibritt

Jeg har læst dit indlæg og syntes det lyder spændende......

Jeg er klar til at stille op til interview - hvis du mener at kunne bruge mig. Jeg har lige fået mit første cvr. nr. og jeg er så småt igang - forventer fuld skrue i 2012. Min hjemmeside er ikke officielt i luften endnu, der mangler lidt tekstrettelser m.m. men du kan se her www.sign-on.dk

Jeg ser frem til at hører fra dig

Mvh. Marlene Salholt tlf. 50 70 11 77

Fra Lemvig
Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Majbritt,

Du må gerne kontakte mig. Jeg åbnede oktober 2011 www.barnmedbriller.dk, der henvender sig til forældre, der har børn med briller. 

Tag et kig og vend tilbage hvis du er interesseret. Du kan også fange mig på info@barnmedbriller.dk eller 25485864. 

Godt nytår. 

/Tina

Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Majbritt. 

Jeg har haft egen virksomhed siden 2006 - solgte min første virksomhed i 2011. Er nu i gang med min virksomhed nr. 2, som jeg startede op siddeløbende med virksomhed nr. 1.

Min nuværende virksomhed er en handelsvirksomhed med 5-10 ansatte. 

Håber at du også i din bog vil gøre plads til kvindelige virksomhedsejere, der ikke opererer i de "bløde" kvindefag. Kvindelig iværksættere, der dagligt skal have fokus på budgetter og konkurrence situationen for at overleve.

Jeg synes din bog lyder vældig spændende og vil meget gerne medvirke. Har deltaget i flere debatter om emnet, som jeg finder utrolig relevant.

Du kan kontakte mig på tlf. 28 43 63 43 eller info @ babyengros.dk   (der skal naturligvis ikke være mellemrum rundt om @ - dette blot for at undgå spam Smile )

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)