Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan jeg bruge min Facebook side, til Affiliate marketing?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Frederikssund
Tilmeldt 26. Dec 11
Indlæg ialt: 4
Fra  Wooden World Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sad her forleden og surfede lidt rundt på Facebook og så at en Facebook side, havde skrevet en status omhandlende at de måske ville være interesserede i at købe andres facebook sider, dog skulle der være mere en 5000 likes. Så kom jeg i tanke om jeg havde en masse sider med over 5000 likes og begyndte at søge rundt på nettet hvor eller hvordan man måske ellers kunne tjene penge på sine Facebook sider. 

Jeg kom så via et linkGoogle ind på denne her hjemmeside hvor jeg har læst en del debat indlæg, blogs og lidt konkret om hvad Affiliate marketing er. Og er stadig ikke helt 100 på hvad det indebærer. Forstår godt den overordnede ide med det, men har brug for nogle konkrete svar. 

F.eks. har jeg denne her Facebook side som hedder ' Brøndby IF er min religion, Brøndby Stadion er min kirke!' og den bruger jeg jævnligt. Faktisk er det den eneste jeg bruger seriøst til at komme i kontakt med mine såkaldte 'fans' via; debat indlæg, nyheder omkring Brøndby, videoer o.a. og der er mange aktive brugere. Og så slog det mig bare om jeg måske kunne bruge den med henblik på affiliate marketing?

Sådan som jeg har forstået det handler det om at jeg skulle ud og finde en virksomhed, som har en forbindelse til min Facebook side, da de fans jeg har, så ville være interesseret i den virksomheds produkt. Altså kunne jeg tage kontakt til Brøndby IF A/S og så skulle jeg lave en aftale med dem om at reklamere for deres produkter via min Facebook side. Og det jeg tjener kommer så an på hvor meget mere Brøndby IF sælger efter vi har indgået denne aftale og hvor meget aktivitet der er omkring min side mens jeg reklamerer. Det er sådan jeg forstår det, men kan bare ikke rigtig komme igang med det og er helt ny inden for det, men vil meget gerne lære!

  • Hvad er affiliate marketing?
  • Kan jeg bruge det, udfra overstående oplysninger?
  • Hvordan kan jeg bruge det?
  • Kræver det noget kapital at komme igang med?
  • Hvis i har andet at tilføje, nogle gode råd til hvordan jeg skulle komme igang eller hvem jeg skulle tage kontakt, ville jeg blive meget glad for det!
På forhånd tak, fra en nysgerrig 16-årig! 
Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan godt bruge din facebook-side til affiliate marketing, men ikke uden at overtræde facebooks retningslinjer

- Alexander Baandrup Larsen

Fra Århus
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må meget gerne skrive til mig på Gibber94@live.dk :) så kan jeg hjælpe dig igang :)


Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Smid en pm, så vil jeg også gerne hjælpe dig :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)