Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min nye E-bog hvordan skal jeg GIVE den væk ?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 11. Nov 10
Indlæg ialt: 85
Fra  Bitfabrikken.dk / Freelance Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske kan du overveje "pay what you want" metoden. Den lader dine potentielle kunder frit vælge hvilken pris de vil give for dit produkt. Det afhænger en del af goodwill, men i praksis har det virket ganske godt for rigtig mange. Jeg har kun set det brugt online i USA, ikke i Danmark, men vil tro det også kan fungere her.

Og så er det jo "nyt" og spændende, så det kunne være relativt nemt at få gratis PR ved at få journalister til at skrive om det.

Nyeste større eksempler jeg kan komme på er at Humble Indie Bundle, hvor man kunne betale hvad man ville for en samling af computerspil. Og Louis C.K. udgav for nylig sin nyeste standup video på nettet via denne model, mener dog han som minimum tog $5, men man kunne betale mere hvis man ville. Han gik simpelthen udenom publisher og det hele. Det gik over alt forventning og han endte med at donere en stor del af indtjeningen væk. Lidt tekst omkring disse to her

Mere info her om pay what you want: http://en.wikipedia.org/wiki/Pay_what_you_want

Dan Kronholm, Bitfabrikken - udvikling af spil, apps og web-ting.

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

Tusind tak for jeres konstruktive indlæg til mit lille dilemma og med nogle rigtig god begrundelser også, det er super godt.

Beslutningen er nu taget :) alle der registrerer sig får i deres velkomst mail automatisk sendt et link til min nye E-bog, ganske gratis og det har i dejlige Aminoer medvirket til, tak skal i have.

Iøvrigt tak for de andre råd og feedback i har givet også, dem bliver der kigget nærmere på, der kan snildt blive lidt til min programmør at lave der :)

Best regards

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lykkebjerg

jeg har da taget dit indlæg til efterretning, det er ikke referencer vi mangler, men jeg skulle skifte dem manuelt, nu har min programmør tryllet lidt, så det foregår helt automatisk, nu skal jeg bare smide dem ind i en database efterhånden som de kommer ind, så ruller det helt af sig selv.

Tak for dit indput så jeg fik sat programmøren igang :)

Alle er naturligvis velkomne til at hente vores helt gratis E-bog

Best regards
Side 2 ud af 2 (13 indlæg)