Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor falder jeg på Google?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Hejlskov:
Gode input - min tv2 blog er nu slettet, så der ikke er duplikeret tekster og links.

Der var du godt nok hurtigt - måske lidt for hurtig! Har du en oversigt over strukturen fra din gamle side liggende? (Ellers kan du måske snuppe den fra Google) Du bør nemlig enten sørge for, at alle dine undersider hedder det samme på det nye site eller lave 301 redirects fra den gamle til den nye tilsvarende underside:

Havde du f.eks. tidligere en side som hed www.performanze.dk/side1 bør siden enten hedde det samme på det nye site eller du bør lave en redirect fra den gamle side1 til www.performanze.dk/nyside1

Du ønskes i hvert fald god arbejdslyst! Du må igang med at få dig nogle gode indgående links til din nye blog.

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Fra Sorø
Tilmeldt 1. Jul 11
Indlæg ialt: 35
Fra  Performanze by Boisen & Partners Skrevet kl. 07:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var ret nemt, Tv2 blog lukker ned i januar, så jeg har flyttet alt indholdet med links osv. Så det var bare trykke slet blog.
Tak for de mange gode input, nu må jeg igang med det længe seje træk.

/Emil

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

TV2 Blog lukker først helt ned fra marts 2012. Fra 1. januar er det ikke længere muligt at oprette indlæg og kommentarer, men det vil fortsat være muligt at få adgang til alle blogindlæg og kommentarer frem til 1. marts 2012 - det må også være gældende for Google: TV2 Blog lukker

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)