Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Logo-design - udbud på et site

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino

Først og fremmest mine tak til alle jer for et fantastisk forum og tak til Martin T. for at vi må være med!

Jeg læste engang herinde om et amerikansk site hvor man kan udbyde design-opgaver (måske var det bare logo-design) og så kunne grafikere byde ind på opgaven vha. at indsende skitser/oplæg/hvadnu og så kunne man så samarbejde med den der havde leveret det arbejde man synes bedst om. Er der nogen der kender sitet eller kan huske tråden?

På forhånd tak

Mvh. Simon

Tilmeldt 22. Dec 06
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Simon

 

Ja, det kan jeg, for vi har fået lavet vores logo hos: www.designoutpost.com

 

Et alternativ er: www.worth1000.com

 

Fordelen ved designoutpost er, at du kan følge de indkomne kommentarer, give kritik til disse, og bede om konkrete revisioner.

 

Vi betalte $300 for logoet, men du kan nøjes med mindre. Dog får du selvfølgelig flere bud, jo højere beløbet er.

 

Med venlige hilsener

 

Thomas

www.scalecar-garage.com - en verden af modelbiler

 

 

 

Fra Valby
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 365
Fra  TNT Factory Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Kender flere her på Amino ( og andre steder ) der laver logoer for under 300$ og som også kan lave det bedre end det du har fået lavet til scalecar-garage.com.. Så jeg vil da klart anbefale at Simon at udbyde det her på amino, så får man også en tættere kontakt til den der designer logoet. Og det med at få lavet konkrete revisioner er jeg sikker at de fleste grafikere og bureauer nok også kan finde ud af at udføre, samt selvfølgelig at modage kritik..

Mange hilsner:/Thomas


Tilmeldt 22. Dec 06
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er du selvfølgelig i din gode ret til at mene. Simon spurgte til navnet - og jeg oplyste ham om det, samt om vores erfaringer.

 

Du har helt ret i, at man kan få et tættere kontakt til sin designer ved at udvælge én. Vores resonement var, at vi hellere ville have bud fra 20 designere end fra én - jeg er sikker på at andre bliver lige så glade eller gladere for den model du foreslår.

 

De bedste ønsker til Simon - hvad han end vælger.

 

/Thomas

 

Fra Odense
Tilmeldt 9. Feb 07
Indlæg ialt: 180
Fra  Noergaard Andersen Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Der er faktisk et dansk site der minder meget om det. Det hedder www.eksperten.dk

Steffen Nørgaard Andersen
Art director og grafisk designer - www.inze.it

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)