Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvornår skal jeg skifte til vps og hos hvem?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Andersen
Tilmeldt 15. Nov 11
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Mit site har nu over 100 unikke om dagen og på en god dag 500 unikke. Siden er ikke ret tung, men min host surftown er lidt ustabil ved spidsbelastninger. Nogen input til om jeg skal sifte til vps (besøgstallet stiger med 25 % om ugen) . Om hvem skal der være hos en vps?
Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Vem siger det ska være vps?

Måske en mere stabil webhost er det der ska til.

Fra Andersen
Tilmeldt 15. Nov 11
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Tror også jeg skifter til unoeuro. Angående vps, fungere det i nærmest samme stil som et webhotel?
Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej vps er en egen server, dog virituel.

Fra Andersen
Tilmeldt 15. Nov 11
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Skal jeg så selv installere os?
Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Der kan findes mulighed for at du selv kan installere OS.

Ellers er det normale at man for root acces til et linux-system

Fra Taastrup
Tilmeldt 12. Nov 06
Indlæg ialt: 422
Fra  arendtsen.dk Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Med en VPS står du selv for alt hvad der hedder administration af serveren.
Det er lige fra installering af webserver til databaseserver.
Nogle steder kan man sandsynligvis godt lave en aftale hvor udbyderen håndtere de ting.
Alternativt skal du finde en som kan gøre det for dig. (Det er noget af det jeg fx. lever af til daglig så hvis det skal være kan vi muligvis finde ud af noget.)

Men som udgangspunkt står man selv for det hele.

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

meebox webhotel de køre yderste stabil selv ved mange besøge på siden grundet der er ekstrem få domæner på deres server jeg har dyreste pro hvor der ligger endnu mindre webhotel andre domæner hos dem ligger ikke 100 vis som gør surftown

de ligger et par stykker domæner og deres pris er lav og man får super service dog vis ønsker telefon suport koster det ekstra kroner da de nogle steder skal spare

dog er deres priser vel noget af markedst lavest når kigger på hvad de levere vare til den pris

 desuden min strip side er der både billeder med mere og den er på deres server og deres server klare det altid ingen nedtid eller langsomt

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Som andre er inde på er skift til VPS måske ikke det rigtige. Hvis man fx kigger på UnoEuros VPS-løsninger, står der nederst i bunden:

  • Du er selv ansvarlig for sikkerheden af dit virtuelle operativsystem.
  • Du er selv ansvarlig for opsætning, installation og drift af alle programmer på din VPS.
  • Du er selv ansvarlig for evt. file-level backup af din VPS
  • Ønsker du UnoEuro skal varetage mail for et domæne til din VPS, kræver det et sideløbende webhotel til det enkelte domæne.
  • Domæner kan købes hos UnoEuro, og via DNS Administrationen peges på IP adressen til din VPS.

Det vil sige, at du i praksis har ansvaret for at holde serveren i luften, og det kan godt vise sig vanskeligt.

Jeg vil derfor råde dig til enten et godt webhotel, og jeg er enig i Mikaels anbefalinger af Meebox' webhoteller.

Meebox har også en managed cloud server-løsning på vej, som kunne være interessant for dem, der vokser ud af deres pro-webhotel hos Meebox eller har behov for særlige tweaks af opsætningen.

Fra Andersen
Tilmeldt 15. Nov 11
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Har nu bestilt cloud server fra Meebox:)
Side 1 ud af 2 (19 indlæg)