Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad syntes i om mit nye website - er det verdens bedste?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 00:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

supertekster:
Hvad syntes i om mit nye website

http://www.telehjaelp.dk

Jeg synes det er fuldstændigt håbløst.

Jeg testede lige din "hjælper". Jeg taler ca. 60 timer om måneden, bruger næsten ikke sms, og under 1 GB data. Dit forslag (som "Danmarks bedste prissammenligner 2011") er at jeg skal have et Oister 16 timers abonnement.

Vælger jeg den løsning kommer jeg til at betale ca. 17.000 om året, med mit forbrug.

Vælger jeg i stedet eksempelvis Telia Flex, vil jeg skulle af med ca. 4.000 kr. om året. Så det ville have kostet mig unødige 13.000 kr. om året, at bruge "Danmarks bedste prissammenligner 2011"..

Nu er det et teoretisk problem, da jeg har fri telefoni. Men du bad om en mening, og den er at det er til at lukke op og sk*** i.

Normalt er jeg ligeglad, men når du ligefrem spørger om det er verdens bedste, og kårer din ubrugelige "service" som Danmarks bedste prissammenligner", så bliver jeg sgu træt når det slet ikke er i nærheden af at være tilfældet.

Der er vist kun én person der vil have glæde af, at der er nogen der anvender den "service"

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 21. Sep 11
Indlæg ialt: 155
Fra  Worldwide Scamfighters Skrevet kl. 00:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Dirch Lind:
I forhold til Amino synes jeg også det generelt ville være rart hvis folk vil stå ved hvem de er. Når jeg giver feedback her står jeg gerne ved det - med navn, billede og firma - men dig som jeg hjælper aner jeg ikke hvem er - og kan ikke se spor ud af din profil. Jeg kan dog se på antallet af indlæg, at du har været her en tid. Andre gange kan man se at folk på en helt ny - og helt anonym profil beder om hjælp til alt muligt. Så det her er ikke blot til DIG - som jeg ikke ved hvad hedder - men en generel opfordring til at stå ved hvem I er på Amino.

Jeg giver dig medhold Dirch. Der er rigtig mange anonyme herinde med meget få eller helt manglende oplysninger.

Jeg syntes også, at folk skulle stå frem og vise hvem de er.

Jeg tror, at der er mange, som undlader at svare på indlæg af den årsag, at personen som har oprettet tråden er anonym.

Rigtig mange er utrolig hjælpsomme og det uanset hvem der spørger. Det kan kun værdsættes. Så tak til alle jer super genier her på Amino Smile Syntes lige det var tiltrængt med et tak Smile Og til de anonyme..Kom ud af busken og bekend kulør Smile

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 07:13 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ud fra teksterne på siden, ser det ikke ud til du kender til Telepristjek.dk - hvem har fx kåret jer til Danmarks bedste?

Det kan ikke lade sig gøre, at lave en seriøs prisberegning med så få variabler.

Husk du skal vise mindste prisen over 6 mdr.

Tager beregningen højde for forskellen på minut/sekund taksering?
- for det har stor betydning for prisen/antal minutter man ringer. Man slutter jo aldrig på præcis 2 min, men altid 2,3 eller noget i den stil. Det skal jo så beregnes som 3 min (hvis minut taksering) og har man mange af de opkald, så ender man med et helt forkert abonnemet.

Din oversigt er ikke særlig bruger venlig. Du kunne med fordel vise total prisen med fed og have en stor læs mere knap.

Mit dataforbrug i beregningen er sat til 4 gb - alligevel kommer der tilbud fra, hvor man kun har 1 gb pr mdr. Godt nok er mer forbruget gratis, men med en hastighed på 64/64kbps og det kan man jo ikke bruge.

Jeg kan ikke se bannere på din side - kun lidt logoer fra bibob, 3, CBB og Telenor. Og topbanneret ser ikke for godt ud.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 15:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej med jer,

Den tråd er da kørt helt af sporet. Den er anmeldt.
Vi låser den, og overvejer hvad der skal gøres ved den.

UPDATE: Der er nu fjernet flere indlæg, der selv er i strid med Aminos regler, eller som er svar på indlæg der er det.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)