Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg flere "synes godt om" på facebook

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 10. Jul 07
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen der har nogle gode ideer/forslag til, hvordan man får sin gruppe af "synes godt om" inde på facebook til at vokse?

Jeg har prøvet konkurrencer ... hvor jeg forærer produkter væk...det er ok, (men, vil jo også gerne have et salg eller 2 med i posen) Og det får man altså ikke rigtig med konkurrencer.

Hvad skal der til? 1. For at få flere med i gruppen - 2. Og mindst lige så vigtigt ... skabe tillid, så det resultere i salg.

Håber der nogle kvikke hoveder med gode forslag!

Mvh Rikke http://www.facebook.com/pages/HREMO/47614448901?ref=ts

Tilmeldt 22. Jun 10
Indlæg ialt: 168
Fra  VitalPlus.dk Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rikke

Godt spørgsmål!

Jeg spurgte om det samme for 2 dage siden, men har desværre ikke fået nogle svar.

Så håber at du får nogle gode tips, som kan brugesSmile

Held og lykke med det.

Bedste hilsner

Jakob

Iværksætter

Tilmeldt 10. Jul 07
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan få en del "synes godt om" ved at lave Give Away. Ellers så kan du købe "Synes godt om", dette vil måske for andre til at synes godt om, hvis der i stedet for "5 synes godt om" står "500 synes godt om". Du kan købe "synes godt om" på fiverr.com

Besøg min blog: http://edinm.dk/

Tilmeldt 10. Jul 07
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg kender ikke fiverr.com hvad er det for noget og hvad kan man lave/gøre med det?

Mvh Rikke

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

når folk bekræfter en ordre hav dette facebook i mail det ses derved af kunder og det dem som skal synes om for de har handlet hos dig , derved arbejder de også for dig , videre formidler dig mere

husk hav synes godt om hele din hjemmeside

husk lig jævnligt nyheder ud på facebook

vær aktive alle steder socialt det skaber et bedre netværk derved flere synes om dig

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Farum
Tilmeldt 19. Aug 09
Indlæg ialt: 70
Fra  Budgethuset.dk Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rikke,

Jeg synes allerede, du har en flot "fanskare". 605 stk. synes jeg er meget flot!

Jeg vil ikke anbefale dig at købe dig til "synes godt om" på fiverr.com.

Det er en service, hvor nogle hundrede/ tusinde vil klikke på "synes godt om".
Måske amerikanere, kinesere og andre, der vil tjene en skilling på at klikke på et link, de intet aner om. 

Det er dermed ikke "ægte" fans og dermed får du heller ikke noget salg ud af det.

Jeg er ikke ekspert, men har den sidste periode læst lidt om det.

Først og fremmest vil en facebook "boks" give gode resultater. Du har den allerede selv, men kun på én side. Jeg synes, den skal være på alle dine sider (i toppen på din side, bunden eller i siden). Du kan se et eksempel på min side:
http://www.budgethuset.dk (se "synes godt om" boksen i højre side)

Derudover kan du i din email signatur, skrive "mød os på Facebook" med direkte link til din FB site.

Du kan også lægge en "like" under alle dine produkter. På den måde kan besøgende klikke, hvis de synes at det bestemte produkt er lækkert.

Når kunder har købt et produkt, kan du også efterfølgende bede dem om feedback på din service (pr. email) og opfordre til at klikke på et "synes godt om" link i emailen.

Husk at dine "synes godt om" skal være "ægte". Det giver troværdighed. Hvis jeg kan se, at 400 afrikanere har klikket på "synes godt om" på et dansk site, holder jeg mig langt væk!

held og lykke!

 

Tilmeldt 10. Jul 07
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Super idé og det giver jo også mening at bruge kunderne i webshoppen på facebook fronten. Der har man jo allerede fået en eller anden form for tillidserklæring i form af en ordre. Tak for de gode råd.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rikke.

Det handler om at gøre det attraktiv for brugerne at "synes godt om". Så du skal være aktiv på din Facebook, hvilket det lader til du også er.

Du kan forsæge at få dine brugere deler din side eller noget på din væg..

Og så kunne det måske være en idé at ændre din facebook url til www.facebook.com/ditfirmanavn f.eks ligesom her www.facebook.com/missglow.dk. Så kan du vedhæfte den div. steder, og nogle af stederne er allerede nævnt.

Med vores webshop www.missglow.dk søgte vi efter nogle blogs, som ville skrive lidt om Missglow, og det gav en meget hurtig fremgang fra ca. 79 synes godt om til dem vi i dag har på vores facebook side..

Jeg håber du kunne bruge lidt af dette, held og lykke med jagten :)

Tilmeldt 10. Jul 07
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Philippe,

Jeg har lige hurtigt inde at kigge på fiverr.com og kan godt se at det er noget af en blandet "landhandel" og det har du fuldstændig ret i ... at det er ikke der man finder sine kunder. Jeg vil selvfølgelig gerne have fans der oprigtigt synes at mine produkter er spændene.

Jeg synes du kommer med nogle rigtig spændene forslag. Synes at det at ligge "like" under produkterne ... er en super idé. Skal lige have forsket lidt i, hvordan man gør :-) Iøvrigt TAK for din ros mht. fanskaren :-)

Mvh Rikke

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)