Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

børsmælger

Side 7 ud af 8 (78 indlæg)
Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil mene matematik så man lave algoritmerne og ligeledes statestik så man kan lave analyser af historiske data. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

emw:

Ja det er vist den uddannelse, så en video med det et eller andet sted som jeg ikke kan huske nu. Angående HA så er HA almen ikke særlig højt, men International Business skulle vist være lidt hen af det samme men hvor det hele fungere på engelsk, den krævede vist 11.2 i snit i sommers :-)

I Århus faldt karaktererne rigtig meget, så du kan tage Business Administration (Economics) på et gens. omkring 6 mener jeg. For 2 år siden var det ca. 9. Den svarer til International Business. 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil ikke tage mange år før at det computer der handler på nogle algoritmer. 

85% af alle handler i dag forgår på den måde.

Jeg er selv i gang med at uddanne mig til børsmægler eller formueforvalter. 

Men du kan jo selv begynde at handle med værdipapirer, der findes et hav af online broker. Som fx saxobank, nordnet for bare at nævne nogle.

Fra frederiksværk
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 921
Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederik Wind Andersen:

Det vil ikke tage mange år før at det computer der handler på nogle algoritmer. 

85% af alle handler i dag forgår på den måde.

Jeg er selv i gang med at uddanne mig til børsmægler eller formueforvalter. 

Men du kan jo selv begynde at handle med værdipapirer, der findes et hav af online broker. Som fx saxobank, nordnet for bare at nævne nogle.

Hvilket uddannelse vej har du ?

 jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt

http://www.amino.dk/forums/t/96207.aspx

Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg Tager en meget lang vej

Jeg har taget en HG uddannelse 

Så tager jeg matematik på HF samt virksomhedsøkonomi på niels brock

for så at komme ind på Finansøkonom på niels brock

Derefter tager vil jeg prøve at få et job i en bank og arbejde mig op derfra ellers vil jeg gå videre enten med en bachelor for så at komme ind på en Cand merc.

Men jeg har også en histore som går at jeg bliver nød til at gå den vej 

Der findes langt hurtigere og sikkert også bedre veje for at nå målet

Fra frederiksværk
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 921
Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederik Wind Andersen:

Hej jeg Tager en meget lang vej

Jeg har taget en HG uddannelse 

Så tager jeg matematik på HF samt virksomhedsøkonomi på niels brock

for så at komme ind på Finansøkonom på niels brock

Derefter tager vil jeg prøve at få et job i en bank og arbejde mig op derfra ellers vil jeg gå videre enten med en bachelor for så at komme ind på en Cand merc.

Men jeg har også en histore som går at jeg bliver nød til at gå den vej 

Der findes langt hurtigere og sikkert også bedre veje for at nå målet

Spænenden

 jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt

http://www.amino.dk/forums/t/96207.aspx

Fra frederiksværk
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 921
Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg vil heller ikke den akademiske vej for blive revisor ;)

 jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt

http://www.amino.dk/forums/t/96207.aspx

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Nesuz:

Erik Hamre:

Min ven der er børsmægler har en matematisk cand. merc. uddanelse, men der er da stadig børsmæglere uden lange uddanelser. Tilgengæld siger han også at den gammeldags børsmægler er ved at blive erstattet af computere og at man skal udvikle sig for at kunne blive ved. Personligt vil jeg tro en blanding af finans og it vil være særdeles efterspurgt i fremtiden.

Hvilket uddannelse tror du så er bedste ?

It er det kodesprog (programmering)  eller?

Hvis du kan skrive en kode som kan handle efter diverse finansielle algoritmer så kan du skrive din egen lønseddel mere eller mindre.

Fra frederiksværk
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 921
Skrevet kl. 00:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Erik Hamre:

Nesuz:

Erik Hamre:

Min ven der er børsmægler har en matematisk cand. merc. uddanelse, men der er da stadig børsmæglere uden lange uddanelser. Tilgengæld siger han også at den gammeldags børsmægler er ved at blive erstattet af computere og at man skal udvikle sig for at kunne blive ved. Personligt vil jeg tro en blanding af finans og it vil være særdeles efterspurgt i fremtiden.

Hvilket uddannelse tror du så er bedste ?

It er det kodesprog (programmering)  eller?

Hvis du kan skrive en kode som kan handle efter diverse finansielle algoritmer så kan du skrive din egen lønseddel mere eller mindre.

så fremtiden er at har en finans og IT( hvor man lærer at kode) uddannelse.. Men hvilken en?

 jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt

http://www.amino.dk/forums/t/96207.aspx

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 04:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu læser jeg selv finansøkonom og er færdig her til sommer. Jeg er så heldig, at jeg har fået lov til at komme i praktik i mit eget selskab, som er under opstart :-) nåh, men det er en anden sag.

Du skal IKKE LÆSE finansøkonom hvis du vil være børsmægler! Det er spild af din tid, hvis det er børsmægler du vil være.

Tag en Ha og glem alt om finansøkonom. Det eneste man lærer på finansøkonom, som du ikke lærer på Ha, er lidt erhvervsjura og boligsalg / køb. Så det skal du ikke gøre! Forstår ikke at din vejleder har anbefalet dig det.

Jeg var til samtale i Nordea, hvor de også sagde det jeg lige har sagt (mit mål var også børsmægler). Det er selvfølgelig bedst at have begge uddannelser, men det kan næppe betale sig rent tidsmæssigt (du lærer meget af det samne). Tro mig - jeg har tidligere læst Ha i et år og er som sagt snart færdig som finansøkonom :-)

Side 7 ud af 8 (78 indlæg)