Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis mulighed for god eksponering + Præmie

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg som bekendt kommer med en ny version af E-Pusher senere på måneden, har jeg brug for nogle gode cases. Så hvis du har en e-butik, må du meget gerne fortælle hvad der har gjort den største forskel på din butiks omsætning det seneste år. Var det en designændring, et marketingtiltag, et platformskift eller noget helt andet?


Så med andre ord, hvis du har gjort noget i din butik, som har haft en positiv indvirkning på din omsætning, så del den med alle de andre E-Pusher læsere.

Sådan gør du.

Send en e-mail til mig på
martin@thorborg.dk med:

Dit navn
Din butiks navn
Din butiks varer (Hvad sælger du)
Din butiks målgrupp (Privatkunder/firmakunder)
Din butiks webadresse
Din historie (Meget gerne med tal, procenter eller andre håndgribelige data, men det er ikke noget krav)

Hvis den kan bruges, så vil den komme i E-Pusher version 2.0 som bliver sendt ud til mere end 400 købere af den fulde version af E-Pusher og selvfølgelig også til alle nye købere.

Dertil trækker jeg lod om en fuld version af E-Pusher version 2.0 blandt de indlæg jeg kan bruge.

 

De bedste hilsner

 

Martin Thorborg


Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Martin,

 

Jeg har vist bagud med din bog, må jeg desværre indrømme, har kun fået læst light udgaven.

 

Hvordan kommer 2.0 til at forholde sig i forhold til 1''eren? Tænker på om 2.0 skal betrages som én ny bog, som derfor skal købes seperat, eller er det 2. udgave af samme bog... Ved ikke lige hvordan jeg skal forklare det, men håber du forstår :-))

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Version 2.0 er en opdatering af den "gaml" version. Så 2.0 erstatter 1.0 lige som i software :-)
Og jeg er forsinket desværre, så der går endnu 3-4 uger.

Dbh Martin
Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Så hvis man har købt 1.0, ''får'' man 2.0?


Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Jep :-)

Dbh Martin
Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Lækkert :-))

 

Jeg må lige afvente at auktionen på Outlet udløber, og hvis den ikke tages hjem der må jeg sende SAXO en bestilling!

 

Fortsæt god aften.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)