Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Snart løber vi tør for rent drikkevand...

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 142
Fra  ennovation Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

...men vi forsøger at sætte en stopper for det. Vi er en mindre virksomhed som har to patenter på vandrensningsteknologier som er istand til at rense de fleste former for vand, og sørge for det bliver til rent drikkevand. Du tænker, ja det er der nok mange der kan. Der er der også, men indtil videre har løsningerne på markedet været utrolig ineffektive, dyre i drift, og "dræber" mange af de gode mineraler i vandet. 

Vores patenterede teknologi derimod har en effektivitet på 99%, er meget billig i drift, og anvender ingen form for kemikalier til at rense vandet med.

Størrelsesmæssigt ligger vi på to enheder hhv. 24.000 og 60.000 liter pr. dag. Vi kan dog skalere ned til 3.000 eller op til over 100.000 liter pr. dag.

Som en mindre virksomhed er det svært at komme så vidt omkring, og derfor har vi oprettet et partnernetværk hvor vi er begyndt at blive godt dækket ind i Africa, Indien, Rusland, og dele af Sydamerika. Men vi vil simpelthen bare have vores produkt ud i de helt små samfund rundt omkring, og det er derfor jeg skriver herinde på Amino. Jeg tænker at der må sidde nogen der har forbindelserne der skal til, eller syntes at projektet, og de bivirkninger det har i de samfund vi hjælper kunne være en interessant og fordelagtig udfordring.

Så ja, jeg ville se om Amino netværket kunne skabe lidt relationer. Hvis du vil vide mere så send mig gerne en PB.

Du kan læse mere om os på www.swiss-cleanwater-group.com

Jeg håber meget på at høre fra jer!

VH
Kasper 

Fra Smukke Faaborg
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 279
Fra  Aquatex Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Weis & Wise:
Størrelsesmæssigt ligger vi på to enheder hhv. 24.000 og 60.000 liter pr. dag. Vi kan dog skalere ned til 3.000 eller op til over 100.000 liter pr. dag.

Som en mindre virksomhed er det svært at komme så vidt omkring, og derfor har vi oprettet et partnernetværk hvor vi er begyndt at blive godt dækket ind i Africa, Indien, Rusland, og dele af Sydamerika. Men vi vil simpelthen bare have vores produkt ud i de helt små samfund rundt omkring, og det er derfor jeg skriver herinde på Amino. Jeg tænker at der må sidde nogen der har forbindelserne der skal til, eller syntes at projektet, og de bivirkninger det har i de samfund vi hjælper kunne være en interessant og fordelagtig udfordring.

Så ja, jeg ville se om Amino netværket kunne skabe lidt relationer. Hvis du vil vide mere så send mig gerne en PB.

Hej Kasper

Altid en god ide med udstyr til rensning af drikkevand. Verdens vigtigste resource

Vi hos Aquatex servicerer blandt andet vandværker i Danmark og Sverige, hvor vi tilbyder renseservice og renseprodukter til at holder vandsystemerne rene.

Du skulle måske tage en snak med www.iug.dk - Ingeniører Uden Grænser, som vi netop i et samarbejde med har leveret en brønd til Afrika - se www.facebook.com/vandtilafrika - 

Tak også fat i de store ingeniørfirmaer som fx. Niras, COWI, Krüger, der laver mange internationale opgaver. Ellers har vi gennem vores leverandør www.carela.com forbindelser til ca. 30 lande verden over, hvor vores CARELA renseprodukter bliver solgt.

Kontakt mig gerne på PB, hvis jeg kan hjælpe yderligere.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)