Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig SEO optimering af din shop/website

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Fredericia
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne helt sikkert være interessant. Kæmper selv med det pt. Men der er lang vej endnu.. så kunne helt sikker være interesseret. Pris?

Moving-u.dk, flytning til udlandet, billig udenlandsflytning, flytte til udlandet.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg er stadigvæk interesseret i tilbudte med min side stripdanmark.dk

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 21. Jan 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan.

Hvis du stadig kan klemme en enkelt webshop mere ind, så er jeg interesseret. Vil gerne i daialog med dig om mulgheder og pris - skriv venligst en Pb, så skal jeg give dig yderligere oplysninger.

vh

Tom

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder som et godt tilbud.  Jeg vil jo gerne åbne et af de webbureauer, hvor SEO absolut ikke er overset. Jeg har købt de bedste bøger af Rosenstand og deMib og et supergodt medlemsskab af E-Universe.

Det er sgu fedt at se ens hjemmeside være på side 1 i Google på de søgeord man kan forestille sig ens kommende kunder bruger, men det kræver tilsyneladende en vedvarende indsats. Jeg er selv nået til at være nr 1 på "professionel hjemmeside" inden jeg har sat mit webdesign op, men jeg er allerede efter kort tid røget ned på nr 2 igen. Og så er der jo alle de andre søgeord. 

I mit tilfælde er konverteringsoptimering helt "overset", da jeg bare skriver noget pladder om mig selv, men sådan bliver det jo ikke ved med at se ud. Og konverteringsoptimering og SEO hænger selvfølgelig direkte sammen. Især når man er nået til tops :-)
 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen hvis du er til noget med poker så er jeg interesseret med min poker nyheds side

vh Thomas

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har lyst til at have en kvindeside med på listen så er jeg meget interesseret. Jeg har www.amaida.dk som sælger smykkematerialer og perler på 4. år

Vh Sidsel
sidsel@amaida.dk

www.Amaida.dk - Smykkematerialer & perler

Absalonsgade 24B, 9000 Aalborg

Tilmeldt 29. Jan 13
Indlæg ialt: 13
Fra  Pro-Skincare.dk Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Allan
Hvis du skulle have lyst til at arbejde med en helt ny Webshop så vil jeg meget gerne høre fra dig :-)
Jeg har brug for hjælp til at optimere og du har brug for lidt finansering, så jeg kunne godt tænke mig at høre hvad det vil koste.

Med venlig hilsen

Susanne Hoe
Mobil nr. 2225 5201
Fra Randers SØ
Tilmeldt 26. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Fra  Proteininfo.dk Tonerland.dk Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Susannehoe:
Hej Allan
Hvis du skulle have lyst til at arbejde med en helt ny Webshop så vil jeg meget gerne høre fra dig :-)
Jeg har brug for hjælp til at optimere og du har brug for lidt finansering, så jeg kunne godt tænke mig at høre hvad det vil koste.

Med venlig hilsen

Susanne Hoe
Mobil nr. 2225 5201

Tror du er lidt sent ude, da tråden er 1 år gammel.

Måske er der en der kan låse tråden?

2 webshops med Printerpatroner - Strømper - Disneyland Paris tilbud - Ja, en fin blanding :-)

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)