Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny Webshop - Har brug for feedback

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Kbh
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 216
Fra  C&C Detail I/S Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har lige åbnet en webshop og er ny her i faget, så ville være yderst taknemmelig hvis i kan bruge et øjeblik og lige kigge den igennem.

Webshoppen hedder http://www.snøre-bånd.dk/

Det er feedback af al slags, og vil lige sige tak til jer alle på forhånd :)

Mvh. Christian

køb snørebånd på snøre-bånd.dk

Fra Aarhus/Aalborg
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 41
Fra  IMENO Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Jeg synes du er kommet godt afsted med din webshop hvad angår design og brugervenlighed. Specielt dit fokus på "kassen" synes jeg fungere godt, overskueligt og man bliver guidet igennem betalingsfowet...

Jeg synes din "Information" boks længere nede på siden ude til venstre, er lidt for utydelig. Det var ved et tilfælde jeg fandt fremt til den og så er min første tanke bare, om du skjuler noget? Jeg vil i hvert fald foretrække hvis "om os" og "kontakt" står øverst på siden og hele tiden kan ses og så vil jeg tilmed foreslå dig, at have Trustpilot eller nogle kundeudtalelese på siden. Og gerne øverst på siden, sådan nye kunder kan føle sig trygge ved at handle hos dig :)

Det var bare lidt indputs, synes generalt din webshop er rigtig vellykket!

Mvh.

Søren Lander

Fra Køge
Tilmeldt 16. Dec 11
Indlæg ialt: 27
Fra  KGB - Køge Garn & Broderi Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian,

Jeg synes det er en superfin side. Som sædvanlig bemærker jeg det sproglige :-) uddyber gerne - der er kun småting.

Under punktet Om os - står der ingenting om Jer. Ikke en gang Jeres navne. Det lyder som et udtræk af virksomhedsplanen?

uldne hilsner sus k

Fra Køge
Tilmeldt 16. Dec 11
Indlæg ialt: 27
Fra  KGB - Køge Garn & Broderi Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

... og så glemte jeg lige: hvis man googler snørebånd, kommer Jeres side ikke op

Fra Kbh
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 216
Fra  C&C Detail I/S Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren.

Takker mange gange og ikke mindst for den hurtigere respons. Den er guld værd.

Vi skjuler ikke noget, men du har måske ret i det kan virke sådan. Kigger nærmere på at få information højere op eller gøre den mere synlig på anden vis.

Trustpilot har du også helt ret i, og det er planen det kommer på meget snart (med held i dag).

Tak for hjælpen :)

køb snørebånd på snøre-bånd.dk

Fra Kbh
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 216
Fra  C&C Detail I/S Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sus Kjær

Tak til dig også for hurtig respons.

For at være bund ærlig har punktet "om os" været et punkt hvor vi ingen anelse havde om hvad der bør stå i en sådan.

Punktet læner sig op af en guide vi fandt et sted på nettet, men hvis du ved lidt om hvad der bør stå i et sådant punkt er jeg højst modtagelig.

Tak for hjælpen endnu engang.

køb snørebånd på snøre-bånd.dk

Fra Køge
Tilmeldt 16. Dec 11
Indlæg ialt: 27
Fra  KGB - Køge Garn & Broderi Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian,

Jeg er sådan indrettet, at jeg kan lide at vide at min slagter hedder Michael og den flinke dame i sybutikken er Ulla. Jeg kunne ikke finde dit/ Jeres navn på hjemmesiden.

Jeg ved ikke hvad der bør stå i punktet. Måske skal det bare være prosa i stedet for punkter. Jeg har lige været på en anden side, fordi hun også bad om hjælp, og hun skriver på samme måde som dig. Jeg tror, andre vil være bedre til at fortælle dig, hvor personligt det skal være

uldne hilsner sus

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

sats kerne ord i titlen snøre bånd ikke hele jeres domæne navn med  - og det hele og udnyt gerne der vises op til 70 tegn på google

social medier husk især google plus derved kan folk lettere likes og dele siden der måske også twitter på siden

kontakt siden op igen med jeres cvr nummer det skaber troværdighed

titler produkter 8mm sand er ikke kerne ord , der skal stå 8 mm snøre bånd sand farve

alle sider meget ens med farver forskellige optimere på farver flere tale og kombinere forskelligt der , ved så ens produkter kan du lave siden findes med alle sammen sætninger udnyt det

lille guide omkring snøre bånd tips ville være også noget der kunne give indhold på siden og blog om det teksten er ikke målrettet fuldt ud mod både farver og flere tal

 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian:

Hej

Jeg har lige åbnet en webshop og er ny her i faget, så ville være yderst taknemmelig hvis i kan bruge et øjeblik og lige kigge den igennem.

Webshoppen hedder http://www.snøre-bånd.dk/

Det er feedback af al slags, og vil lige sige tak til jer alle på forhånd :)

Mvh. Christian

Hej.

Det her er positivt ment: Jeg synes, at din side er decideret grim og forældet at se på: Årgang 99/2000/2001. Men...fantastisk niche-koncept at sælge snørebånd over nettet. Den idé er jeg helt vild med :-)

Det er også derfor, at din service fortjener en webshop, der ser langt flottere og mere professionel ud. Lad dig evt. inspirere af Shop With Socks.

God vind herfra!

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg prøvede lige at bestille omkring 99999 millioner snørebånd til en fin pris af 2500000000 milllioner. Det var selvfølgelig en god pris, og jeg tænkte at Hr. Hest gerne ville købe dem.

Anyway - her blev jeg en smule forundret.

Jeg fik tilbudt "text_variable"-et-eller-andet-nørdet under fragt til 0kr. En anelse skeptisk over hvordan det blev leveret til hestecity, valgte jeg den dog alligevel.

Da jeg var kommet det hele igennem og var klar til at lægge de 2500000000 millioner DKK, gik den bare tilbage til skridt 1 - uden at spørge om betaling..

.... Betyder det at de bliver leveret til Hestegade 6 i Hestecity uden beregning?

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)