Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi kan ikke få en kvittering fra en person der har udført en service hvad gør vi?

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:

Mark Jensen:

Der er intet at komme efter.. Da det er normalt i deres fag.. Såfremt det skulle være på papir ville prisen være over dobbelt så dyr..

Jeg synes virkelig det er at gå over stregen, og er mest af alt fristet til bare at anmelde det til skat

Ring til Skat i morgen.. De elsker at få sådanne henvendelser. "normalt i faget" - kors mand... der skal vist statueres et eksempel.

Ja lige præcis,  kan som sådan ikke få ondt i røven hvis hun ikke gad at bogføre det, bare jeg har min kvittering så jeg kan.  

Men når man så tydeligt tager røven på en, så synes jeg bare at hun skal ned med nakken.

Kontakter skat imorgen, håber at telefonnummer, og registreret adresse via Krak er nok til at sørge for at hun får en røvfuld af skat.  Det eneste bevis vi har for at hun har udført en service / show for os er  i form af billeder fra showet :)  så håber det er nok.

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)